  • 1. Data: 2010-01-09 09:00:20
    Temat: pilot uniwersalny
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    Moze ktos polecic jakiegos pilota uniwersalnego do tv/dvd, ale takiego
    co sie da nauczyc czy zadac mu kody, a nie "wybierz jeden z tysiaca
    modeli" ?

    J.

  • 2. Data: 2010-01-09 10:20:28
    Temat: Re: pilot uniwersalny
    Od: Paweł <p...@n...pl>

    > Moze ktos polecic jakiegos pilota uniwersalnego do tv/dvd, ale takiego
    > co sie da nauczyc czy zadac mu kody, a nie "wybierz jeden z tysiaca
    > modeli" ?

    Zajrzyj na http://www.elmak.pl/
    Kupiłem kiedyś od nich pilota uniwersalnego. Wszystkiego co trzeba się
    nauczył. Spadł na podłogę chyba już chyba kilkaset razy. Jak do tej pory
    nic się w nim nie połamało.

    Paweł

  • 3. Data: 2010-01-09 16:06:36
    Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl>

    J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > takiego
    > co sie da nauczyc czy zadac mu kody, a nie "wybierz jeden z

    Logitech, seria "Harmony". Drogie, ale warte tych pieniedzy, ze
    sporym zapasem.

    J.

  • 4. Data: 2010-01-09 19:21:01
    Od: "KM" <n...@o...pl>

    "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> wrote in message

    > Logitech, seria "Harmony". Drogie, ale warte tych pieniedzy, ze sporym
    > zapasem.
    >

    > J.
    Pilot Oskar-pro firmy Elmak.
    Sam taki kupilem to wielu przejsciach z pilotami "uniwersalnymi" .
    Ma mozliwosc uczenia sie z oryginalnego pilota, mozliwosc zmiany ukladu
    klawiszy na bardziej dogodny dla uzytkownika (zamiana danej funkcji pomiedzy
    roznymi przyciskami na pilocie). W zestawie "jasno" napisana instrukcja, co
    czasami jest zbyt trudnym zadaniem dla producentow.
    Jedyne minusy jak dla mnie to :
    - brak funkcji makro
    - brak oznaczenia ktory tryb jest aktywny np tv czy dvd lub inne (brak
    wyswietlacza) na poczatku to przeszkadza potem to juz kwestia
    przyzwyczajenia.
    Jednak za cene 60zl mysle ze jest to dobry produkt, dobrze wykonany i dobrze
    lezacy w reku.
    Co do Logitecha - napewno wiecej bajerow, niezly design - natomiast cena tez
    jest bajerancka....nie mowie tu o topowych modelach bo to jest juz kosmos
    cenowy dla fanatykow.

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2010-01-09 19:28:28
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 9 Jan 2010 17:06:36 +0100, "Jarek P."
    >Logitech, seria "Harmony". Drogie, ale warte tych pieniedzy, ze
    >sporym zapasem.

    Hm, no tak, przyjdzie mi uwierzyc w rekomendacje, bo taniej bedzie
    kupic nowe urzadzenie z pilotem :-)

    J.

  • 6. Data: 2010-01-09 20:30:13
    Od: Dariusz Zolna <a...@u...com>

    J.F. pisze:
    > On Sat, 9 Jan 2010 17:06:36 +0100, "Jarek P."
    >
    > Hm, no tak, przyjdzie mi uwierzyc w rekomendacje, bo taniej bedzie
    > kupic nowe urzadzenie z pilotem :-)

    Tylko Logitech, nawet najtańszy. Mam taki, a wcześniej miałem 2 takie
    "uniwersalne", które nie nadają się do niczego.

    Dariusz Żołna

  • 7. Data: 2010-01-09 23:04:10
    Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl>

    J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Hm, no tak, przyjdzie mi uwierzyc w rekomendacje, bo taniej bedzie
    > kupic nowe urzadzenie z pilotem :-)

    Mam tego najprostszego, z prostym wyswietlaczem, "kupiony" za punkty
    lojalnosciowe, on o ile pamietam nie jest znów tak przerazliwie
    drogi. A funkcjonalnie absolutnie nie do pobicia i czytajac opisy
    innych pilotów uniwersalnych nigdy nie widzialem czegos o choc
    zblizonych mozliwosciach.

    J.

  • 8. Data: 2010-01-10 10:49:10
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 10 Jan 2010 00:04:10 +0100, "Jarek P."

> [...]
    >drogi. A funkcjonalnie absolutnie nie do pobicia i czytajac opisy
    >innych pilotów uniwersalnych nigdy nie widzialem czegos o choc

    wczoraj zobaczylem ceny od 380 zl do 1500.
    IMO - trzeba miec duzego pecha lub wielka potrzebe :-)

    Dzis od 179 do 1800, i to juz wyglada rozsadniej
    http://www.ceneo.pl/;004+slogitech~~Mharmony

    J.

  • 9. Data: 2010-01-10 11:26:18
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    W dniu 2010-01-10 11:49, J.F. pisze:

    > Dzis od 179 do 1800, i to juz wyglada rozsadniej
    > http://www.ceneo.pl/;004+slogitech~~Mharmony

    BTW: Uwaga na piloty na wielu aukcjach internetowych (zdarzają się też
    na Allegro) z "małym" uszkodzeniem w postaci braku klapki zasłaniającej
    baterie. Taki jest objaw "pożyczenia" pilota ze sklepu Media Markt. Nie
    twierdzę, że w każdym przypadku.

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/