  • 31. Data: 2019-10-09 13:20:58
    Temat: Re: Ukradli mój pomysł
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:5d9db1d7$0$526$6...@n...neostrada.
    pl...

    >Robią to w kraju gdzie liczy się zmniejszenie ilości wypadków i
    >polepszenie bezpieczeństwa. U nas policja realizuje założoną ilość
    >wystawionych mandatów. A liczy się tylko żeby wyrobili normę i
    >nic więcej. Więc u nas to rozwiązanie się nie przyjmie.

    Oj tam oj tam - dopisze sie "mandatow lub zatrzymanych na 45 minut" i
    zadziala.

    Tylko jak za jednym krzakiem schowac tyle samochodow ? :-)

    J.

  • 32. Data: 2019-10-09 13:25:59
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    >Bys sie nie zdziwil ze skutecznością ostrzeżeń. W reportażu pokazali
    >parking z odpoczywajacymi po szybszej jeździe kierowcami.
    >Sadzisz ze Estonia to jakaś dzicz i nie maja w samochodach ichnich
    >janosikow?

    Mozliwe ze nie - choc akurat w google od niedawna jest podobna
    funkcja.

    >Zrobili odcinek próbny o długości 50 kilometrow.

    W jakim sensie ? Gdzies na tym odcinku lapia sa parkingi, czy zrobili
    odcinkowy pomiar predkosci ?

    >Według Twojej teorii ichnia policja powinna ponieść porażkę. A nie
    >poniosła.

    W telewizji wszystko ladnie wyglada :-)

    A na postoju kierowcy instaluja ichniego janosika :-)

    J.

  • 33. Data: 2019-10-09 15:43:19
    Od: s...@g...com

    W dniu środa, 9 października 2019 04:23:21 UTC-5 użytkownik J.F. napisał:
    > Użytkownik sczygiel napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

> [...]
    > wychowawcze, ale i bardzo kosztowne jednoczesnie :-)
    >
    > Z drugiej strony moze byc sens, zeby sie jednak zmienialy, bo moze
    > ktos tam na plastikowym rowerze jedzie i go pętla nie wykrywa - wiec
    > moze przypadkiem trafiles.
    >
    > W innych miejscach mają system "all red" - pali sie stale czerwone,
    > jak pojazd sie zbliza to mu zapala zółte, ale z takim opoznieniem ...
    > ze jak jedzie 50 to nawet nie zdazy zahamowac :-)
    >
    > Ale pol minuty zadna kara, chyba ze to bedzie jawnie opisane - i
    > wszycy beda wiedziec - jedziesz za szybko to poczekasz .

    To all red to jest na kolejnym skrzyzowaniu.
    Tam jak sie dojezdza na zoltym to chyba nie lapie radarek a petli pod asfaltem nie
    ma. I sie stoi dopoki ktos z tylu nie dojedzie.

    Ze trzy razy tak mi sie zdarzylo. Stalem dobre 40-60 sekund (niestety nie zaklikalem
    se rejestratorem) i za kazdym razem zapalalo sie zielone jak ktos z tylu dojezdzal.

    Wiesz, 2-3 w nocy. Troche dziwne jak na przypadek...

  • 34. Data: 2019-10-09 17:50:25
    Od: RadoslawF <u...@d...invalid>

    > Pierdolisz Radosław. Znajdź w necie informacje jakie są wpływy z mandatów a jakie
    straty budżetu związane z wypadkami drogowymi. Przy tak chujowym stosunku jaki jest
    nie dziwi mnie że kaza policji karac każdego kto się nawinie. W Estoni pewno podobnie
    i kara pozbawienia wolności na godzine jest raczej ukłonem w stronę kierowców.

    Sam pierdolisz a w dodatku brakuje ci argumentów.
    Strat budżetu związanych z wypadkami drogowymi nie pokryjesz
    wpływami z mandatów.

    Pozdrawiam

  • 35. Data: 2019-10-09 19:08:40
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Wiem że wpływy z mandatów, za predkosc" to ułamek tego co traci budżet. W związku z
    tym należy je zastąpić innym rozwiązaniem bo mandaty się nie sprawdzają. Gdybym teraz
    zostal królem to od jutra od 6:00 nie było by mandatow za przekroczenie prędkości.
    Było by zamiast tego ograniczone wolnosci do kilku godzin, w zależności od prędkości.
    Za pół roku jak by ktoś przy wyprzedzaniu przekraczal prędkość to wyprzedzamy by
    pokazywał wyprzedzające ze jest glupi, a następnie dzwonił by na policję zeby
    zatrzymali głupiego.

  • 36. Data: 2019-10-09 19:40:44
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-10-09 19:08, Zenek Kapelinder wrote:
> [...]
    pokazywał wyprzedzające ze jest glupi, a następnie dzwonił by na policję zeby

    A ja bym zlikwidował ograniczenia prędkości i rozgonił to ścierwo co
    żeruje na nich.

  • 37. Data: 2019-10-09 21:34:37
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Masz szanse. Za kilka dni wybory. Głosuj na takich co maja to w programie. A jak
    takich nie ma to trzeba było założyć odpowiednią partie i wygrac w wyborach.

  • 38. Data: 2019-10-10 15:55:28
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
> [...]
    >za przekroczenie prędkości.
    >Było by zamiast tego ograniczone wolnosci do kilku godzin, w

    Zenku, wykrywalnosc, mowi Ci to cos ?
    Wszystko zalezy od tego, jak czesto by mnie lapano - raz na 2 lata
    moze i bylbym sklonny poswiecic tych pare godzin.

    A budzet, mowi ci cos ? Bo jak obywatel bedzie pare godzin leniuchowal
    zamiast wplacic 500 zl ... to na dzieci zabraknie, na trzynasta
    emeryture zabraknie :-)

    No i zawsze mozesz zajrzec do Skandynawii ... 2% dochodu, nie mniej
    niz 500zl.
    Czy tez sie nie sprawdzi ? Raczej nie, ale suweren bedzie zadowolony,
    jak sie dowie ile XXX zaplacil :-)

    >Za pół roku jak by ktoś przy wyprzedzaniu przekraczal prędkość to
    >wyprzedzamy by pokazywał wyprzedzające ze jest glupi, a następnie
    >dzwonił by na policję zeby zatrzymali głupiego.

    Mowisz ?
    Roznie sie o Polakach mowi, ale na razie tak masowo nie dzwonia.
    Czy to nie domena Szwajcarow, a i to nielicznych ?
    Do tego musialbys jeszcze Krolewska Policje pilnowac, zeby dobrze
    pracowala, a nie zniechecala donosicieli :-)

    J.