  • 1. Data: 2019-12-11 11:47:22
    Temat: Urządzenia wielofunkcyjne
    Od: Trybun <M...@j...ru>

    Znacie jakieś tanie (do 300zł) urządzenia wielofunkcyjne bez nadmiernej
    tendencji do zasychania atramentu. Moja aktualna drukarka Pixma MP 140
    była pod tym względem bardzo dobra, ale zdaje się właśnie wyzionęła
    ducha. Ze względu na cenę odpadają laserówki. Tak więc jak ktoś ma i
    używa taki sprzęt to proszę o info.

  • 2. Data: 2019-12-11 13:42:20
    Temat: Re: Urządzenia wielofunkcyjne
    Od: RadoslawF <u...@d...invalid>

    W dniu 2019-12-11 o 11:47, Trybun pisze:

> [...]
    > była pod tym względem bardzo dobra, ale zdaje się właśnie wyzionęła
    > ducha. Ze względu na cenę odpadają laserówki. Tak więc jak ktoś ma i

    Atrament zawsze wysycha.
    Chyba że kupujesz do biura gdzie będzie używane na co dzień.
    Skoro ma być tanio to zostaw to co masz i dokup laser za 300zł.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2019-12-11 13:46:55
    Od: miab <m...@w...pl>

    W dniu 11-12-2019 o 11:47, Trybun pisze:

> [...]
    > była pod tym względem bardzo dobra, ale zdaje się właśnie wyzionęła
    > ducha. Ze względu na cenę odpadają laserówki. Tak więc jak ktoś ma i

    HP ENVY wielofunkcyjne używki na allegro?

    miab

  • 4. Data: 2019-12-11 14:09:07
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

> [...]
    > była pod tym względem bardzo dobra, ale zdaje się właśnie wyzionęła
    > ducha. Ze względu na cenę odpadają laserówki. Tak więc jak ktoś ma i

    Czyszczenie głowic (automatyczne) nie pomaga? Może zmiana tuszu pomoże.

    Dobrze byłoby wiedzieć jak wejść do menu serwisowego.

    --
    animka

  • 5. Data: 2019-12-11 14:33:54
    Od: Trybun <M...@j...ru>

    W dniu 11.12.2019 o 13:42, RadoslawF pisze:

    > Atrament zawsze wysycha.
    > Chyba że kupujesz do biura gdzie będzie używane na co dzień.
    > Skoro ma być tanio to zostaw to co masz i dokup laser za 300zł.
    >

    > Pozdrawiam

    No niby, jednak w niektórych modelach szybciej w innych wolniej. Lexmark
    z oryginalnym atramentem i już po miesiącu nieużywania zaschnięta na
    amen. Natomiast w wymienionej Pixmie 140 i rok nieużytkowania nie
    straszny, jednak tylko z oryginalnymi tuszami - zamienniki zasychają w
    try miga.

     To co mam chyba się popsuło.. A kolorowy laser kosztuje sporo więcej
    niż zadeklarowana kwota zakupu. Zaraz, sugerujesz że można by w jakiejś
    kombinacji korzystać z skanera  Pixmy i innej, laserowej, drukarki?

  • 6. Data: 2019-12-11 14:41:40
    Od: Trybun <M...@j...ru>

    W dniu 11.12.2019 o 13:46, miab pisze:

    > HP ENVY wielofunkcyjne używki na allegro?
    >
    > miab

    Dzięki, co prawda nie planuję zakupu używki, ale gdy nie będzie nic
    lepszego to i 'rak na bezrybiu rybą";-)

  • 7. Data: 2019-12-11 15:11:23
    Od: jaNus <p...@b...pl>

    W dniu 11.12.2019 o 11:47, Trybun pisze:
    > jakieś tanie (do 300zł) urządzenia wielofunkcyjne bez nadmiernej
    > tendencji do zasychania atramentu.

    Wystarczy trzymać je "pod parą" 230 /around/. Samo o siebie wtedy zadba,
    gdy trzeba zaświeci z "wył"...

    > jak ktoś ma i używa

    a jak to ma, i *nie* używa, to WWWyrzuca na OLX, Look tam!

    A ja na aukcji Alle' kupiłem z licytacji HP-ka /palce lizać/ za... 3
    zeta! Ma nawet Wi-Fi, to i ze smarka mogę druknąć!

    --
    Rzeczy warte polecenia, bo polecać rzeczy DOBRE warto!
    https://myphone-explorer.en.softonic.com/ Free!

  • 8. Data: 2019-12-11 15:11:30
    Od: miab <m...@w...pl>

    W dniu 11-12-2019 o 14:41, Trybun pisze:

    > Dzięki, co prawda nie planuję zakupu używki, ale gdy nie będzie nic
    > lepszego to i 'rak na bezrybiu rybą";-)

    Teraz wszyscy producenci nie dając rady z zamiennikami przechodzą na
    CISS-y. Tylko ze cena drukarki nie jest już dumpingowa(odbijana na
    kosmicznych cenach tuszu).

    miab

  • 9. Data: 2019-12-11 15:14:32
    Od: jaNus <p...@b...pl>

    W dniu 11.12.2019 o 14:33, Trybun pisze:
    > sugerujesz że można by w jakiejś kombinacji korzystać z skanera  Pixmy i
    > innej, laserowej, drukarki?

    No niby jakiej znów /kombinacji/??
    Byleby miejsc w USB-hubie wystarczyło...

    Ale o druku bez pośrednictwa PC nie licz, no, ale czy to ważne?

  • 10. Data: 2019-12-11 15:18:36
    Od: jaNus <p...@b...pl>

    W dniu 11.12.2019 o 15:11, miab pisze:

    > Teraz wszyscy producenci nie dając rady z zamiennikami przechodzą na
    > CISS-y. Tylko ze cena drukarki nie jest już dumpingowa(odbijana na
    > kosmicznych cenach tuszu).

    A CISS wychodzi jak barszcz Strójwąsa:
    - /taniej się *nie da*/!

    Dostałem reklamę takiego HP-ka, 1,1xx kPLN za model z Wi-Fi
    W mini-biurze zwróci się w MiG!