  • 1. Data: 2019-12-10 11:40:59
    Temat: Drukarka do biuro - czy Epson L6170
    Od: ikov <i...@t...pl>

    Szukam czegoś do biura, ok 1000-2000 stron miesięcznie, w kolorze (ale
    bez druku na papierze foto). Co nowego warto wziąć do 1500 zł? Z laserem
    w tej cenie może być ciężko, fajnie wygląda Epson L6170 (CIS), ale jak
    wygląda tam jakość wydruku? Opinie są zazwyczaj bardzo entuzjastyczne,
    na zagranicznych stronach już z kolei narzekają na głośną pracę i
    zrywanie połączenia, także jakoś w trybie standardowym... Polecicie coś
    innego co by spełniało założenia?

  • 2. Data: 2019-12-10 13:33:01
    Temat: Re: Drukarka do biuro - czy Epson L6170
    Od: Stregor <s...@w...to.gmail.com>

    W dniu 10-12-2019 o 11:40, ikov pisze:
> [...]
    > na zagranicznych stronach już z kolei narzekają na głośną pracę i
    > zrywanie połączenia, także jakoś w trybie standardowym... Polecicie coś

    Przyjrzyj się Brotherom z serii InkBenefit Plus. Mam DCP-T710W i jestem
    z niego bardzo zadowolony. No, może prędkość druku w wysokiej jakości
    mogłaby być wyższa, ale koszt eksploatacji, bezobsługowość i
    bezproblemowość - super. Jest też model ze sprzętowym duplexem, do biura
    jak znalazł.

    --
    Pozdrawiam,
    Stregor