  • 1. Data: 2019-05-10 12:12:50
    Temat: Usługa mój pojazd/ mObywatel
    Od: Kris <k...@g...com>

    Zainstalowałem sobie mObywatel
    I jest tam mój dowód osobisty oraz dwa samochody i ich dane(dowód rejstracyjny, karta
    pojazdu itp)
    Są tam dwa auta:
    -Peugeot które mam i używam
    -Audi które sprzedałem jakieś 12 lat temu i raczej zgłosiłem sprzedaż do wydziału
    komunikacji

    Co najdziwniejsze to że w usłudze:
    https://obywatel.gov.pl/kierowcy-i-pojazdy/moj-pojaz
    widzę 3 auta
    -Peugeota którego używam
    -Renault które kupiłem jesienią ub roku ale do dzisiaj nie przerejestrowałem na
    siebie
    -FSO1500 którego nie ma już od daaaawna ale faktycznie mogłem nie zgłosić sprzedaży

    Z powyższego wynika że mObywatel korzysta z innych baz jak "Mój Pojazd" na
    obywatel.gov

  • 2. Data: 2019-05-10 20:47:41
    Temat: Re: Usługa mój pojazd/ mObywatel
    Od: "Axel" <n...@s...mu>

    "Kris" wrote in message
    ps.com...

> [...]
    >Są tam dwa auta:
    >-Peugeot które mam i używam
    >-Audi które sprzedałem jakieś 12 lat temu i raczej zgłosiłem sprzedaż do

    Aplikację zainstalowałem jakiś czas temu, a dziś dodałem samochody.
    Pokazało mi, zgodnie z prawdą, trzy samochody.

    >Co najdziwniejsze to że w usłudze:
    >https://obywatel.gov.pl/kierowcy-i-pojazdy/moj-poja
    zd
    >widzę 3 auta

    >Z powyższego wynika że mObywatel korzysta z innych baz jak "Mój Pojazd" na
    >obywatel.gov

    Podczas dodawania elementu 'moje samochody' aplikacja informowała, z jakich
    baz korzysta, ale nie starałem się zapamiętać ;-P

    --
    Axel

  • 3. Data: 2019-05-11 12:11:02
    Od: <3...@6...121102.invalid> (Tom N)

    Axel w

    > "Kris" wrote in message
    ps.com...

    > Podczas dodawania elementu 'moje samochody' aplikacja informowała, z jakich
    > baz korzysta, ale nie starałem się zapamiętać ;-P

    krótko -- jeden i drugi to cep [1]

    --
    'Tom N'