  • 91. Data: 2013-02-15 17:37:07
    Temat: Re: Uwaga Pirat - jestem za ;-)
    Od: tá´Ź

    Liwiusz wrote:

    > A ja jestem za tym, aby przechodzenie na czerwonym nie było karalne,
    > jeśli nie wymusza się pierwszeństwa na pojazdach.

    A jak to potem będziesz udowadniał? Każdy ma sobie zamontować kamerkę?

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 92. Data: 2013-02-15 17:46:15
    Od: tá´Ź

    Budzik wrote:

    > Tak wiem - jak zwykle problemem nie jest zdrowo rozsądkowe prawo, tylko
    > jak udowodnić, że potrąciło się tego, co przebiegał na czerwonym a nie
    > na zielonym.
    > Ale tu chyba nie ma różnicy w stosunku do obecnych przepisów.

    Różnica jest taka, ze po zmianie więcej pieszych by właziło pod koła,
    więc ryzyko takiej sytuacji byłoby większe.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 93. Data: 2013-02-15 17:48:40
    Od: DoQ <d...@g...com>

    W dniu 2013-02-15 17:34, Dykus pisze:
    > Na zielonej strzałce się zatrzymujesz? Do 50km/h po mieście jeździsz?
    > Czy jednak uważasz, że możesz sobie pozwolić na więcej...?

    Zatrzymuje się, to takie dziwne?
    Na czerwonym przejeżdżasz kiedy ci wygodnie?

  • 94. Data: 2013-02-15 17:55:30
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "t?"

    > A jak to potem będziesz udowadniał? Każdy ma sobie zamontować kamerkę?

    A przechodzenie na zielonym ma być karalne czy nie ? Bo ... jak to potem
    będziesz udowadniał ? Każdy ma sobie zamontować kamerkę ?

    :-)

  • 95. Data: 2013-02-15 17:56:47
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "DoQ" <d...@g...com>

    > Zatrzymuje się, to takie dziwne?
    > Na czerwonym przejeżdżasz kiedy ci wygodnie?

    Nie, bo jeżdżę z wypalonymi numerami na zadzie. Potem by mnie ciągali

  • 96. Data: 2013-02-15 18:08:27
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-02-15 17:37, t? pisze:

    > A jak to potem będziesz udowadniał? Każdy ma sobie zamontować kamerkę?

    Tak samo, jak bym udowadniał, że wszedłem na zielonym, a nie na czerwonym.

    --
    Liwiusz

  • 97. Data: 2013-02-15 18:11:44
    Od: tá´Ź

    Myjk wrote:

    > Oczywiście wszystko jest OK
    > jak się to dzieję pod ich domem -- w innych miejscach światła,
    > ograniczenia i radary są totalnie bez sensu ustawione i każdy to
    > potwierdzi, kto tamtędy jedzie!

    I to jest sedno. Pod domem chcieliby mieć 30 km/h (albo prywatną drogę,
    oczywiście za darmo), a wszędzie indziej b/o. :)

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 98. Data: 2013-02-15 18:12:51
    Od: tá´Ź

    John Kołalsky wrote:

    > A przechodzenie na zielonym ma być karalne czy nie ? Bo ... jak to potem
    > będziesz udowadniał ? Każdy ma sobie zamontować kamerkę ?

    Jak piesi mają zielone, to Ty masz czerwone. Jak za łażenie na czerwonym
    jest mandat, to mniej pieszych łazi na czerwonym, a jak już lezie, to
    bardziej uważa, więc ryzyko trafienia debila biegającego na czerwonym
    mniejsze.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 99. Data: 2013-02-15 18:14:22
    Od: tá´Ź

    Liwiusz wrote:

    > Tak samo, jak bym udowadniał, że wszedłem na zielonym, a nie na
    > czerwonym.

    Czyli nijak (jak nie ma świadków ani kamer, a świadkowie czasem bywają
    gorsi, niż ich brak, bo "PASY TO AZYL DLA PIESZEGO!!!!1111"). Więc
    lepiej, żeby mniej łaziło na czerwonym.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 100. Data: 2013-02-15 18:16:09
    Od: tá´Ź

    Liwiusz wrote:

    > straty w samochodach są pomijalne, a poszkodowanym jest głównie sprawca

    Chyba sobie kpisz, po pierwsze auta omijając pojebanych pieszych często
    lądują w rowie/na innych autach/whatever, po drugie straty moralne
    związane z walnięciem w pieszego nawet z jego winy są bardzo duzę.

    --
    ss??q s? ??u??ou??