  • 1. Data: 2010-10-04 23:35:11
    Temat: Uwaga na telefon od TPSA
    Od: "rageofhonor" <w...@w...pl>

    Dzwoni do mnie dzisiaj gostek z TPSA i mówi mi że jest możliwość obniżenia
    kosztów za połączenia. To ja na to że to się pewnie wiąże ze zmianą
    abonamentu. Mówił że nie. Jednak znając te ich sztuczki pytałem dalej a ten
    mi na to że abonament będzie w tej samej cenie tylko pod inną nazwą. Długo
    to trwało zanim sie przyznał. To ja mu mówię że już raz taki numer wycięli i
    nie mam zamiaru zmieniac abonamentu bo w nowym mi nie będą przechodziły
    minuty na kolejny miesiąc. Ten mi na to wyskakuje że można by podpisać umowę
    lojalnościową na czas określony. To ja mu na to jeżeli taka umowa miała by
    być spisana to pewnie na nowy abonament bo mój obecny nie jest już w
    ofercie. Czy mam rację?

  • 2. Data: 2010-10-05 07:16:33
    Temat: Re: Uwaga na telefon od TPSA
    Od: "jcm" <j...@1...pl>

    Użytkownik "rageofhonor" <w...@w...pl> napisał w wiadomości

    > To ja mu na to jeżeli taka umowa miała by być spisana to pewnie na nowy
    > abonament bo mój obecny nie jest już w ofercie. Czy mam rację?

    W Orange jest możliwość przedłużenia umowy z zachowaniem starego abonamentu,
    którego nie ma w ofercie + dodatkowe bonusy. Jeśli w O. można, to pewnie w TP
    również.

    j.

    p.s.
    Uważaj na tych "czarodziei".
    Ustalenia zawarte z nimi telefonicznie, często nie pokrywają się z tym co jest
    na umowie.
    Należy dokładnie przejrzeć umowę przed podpisaniem.

  • 3. Data: 2010-10-05 09:10:45
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "jcm" <j...@1...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > abonamentu,
    > którego nie ma w ofercie + dodatkowe bonusy. Jeśli w O. można, to pewnie w

    A po co przedłużać umowę na czas nieokreślony? Przeciez jemu umowe na czas
    nieokreślony chcieli przekształcic w cyrograf.

    wiatrak

  • 4. Data: 2010-10-05 11:48:16
    Od: "jcm" <j...@1...pl>

    Użytkownik "wiatrak" <w...@y...pl> napisał w wiadomości

    > Przeciez jemu umowe na
    > czas nieokreślony chcieli przekształcic w cyrograf.

    To miałem na myśli.

    Też miałem umowę na czas nieokreślony (po wygaśnieciu cyrografu) ze starym
    planem taryfowym tyle, że w Orange. Ściemniacze wydzwaniali do mnie jeden przez
    drugiego (dosłownie), z "atrakcyjnymi ofertami" (z cyrografem). W końcu dla
    świętego spokoju dałem się namówić.
    Przy kurierze dokładnie sprawdziłem umowę i - "dostanie Pan od nas ekstra 80
    minut do wszystkich sieci" - nie było. Kuriera odprawiłem z niepodpisaną umową.
    I tyle. :)