  • 1. Data: 2010-10-03 10:32:51
    Temat: Zmiany w cenniku TP
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dostałem pismo z TP informujące o wprowadzanych zmianach w cenniku,
    polegających na wprowadzeniu możliwości wykupienia większej ilości
    adresów IP w przypadku wolniejszych wersji usługi iDSL.
    Pismo jak zwykle zawiera sformułowanie:
    "W przypadku braku akceptacji zmian przysługuje Państwu prawo
    wypowiedzenia zawartej umowy".
    Nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie informacja zawarta na końcu
    pisma, mówiąca że w przypadku skorzystania z powyższego prawa
    Telekomunikacji Polskiej przysługuje prawo do odszkodowania z tytułu
    zerwania umowy terminowej.
    Czy tak jest faktycznie?

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 2. Data: 2010-10-03 11:14:56
    Temat: Re: Zmiany w cenniku TP
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-10-03 12:32, Chris pisze:

    > Telekomunikacji Polskiej przysługuje prawo do odszkodowania z tytułu
    > zerwania umowy terminowej.
    > Czy tak jest faktycznie?

    Dlaczego by nie?

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2010-10-03 12:04:47
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Sun, 03 Oct 2010 13:14:56 +0200, Liwiusz napisał(a):

    > Dlaczego by nie?

    Bo ZTCP, takie prawo przysługuje operatorowi tylko wtedy, gdy
    wprowadzane przez niego zmiany wynikają z dostosowania do obowiązującego
    prawa. Czy się mylę?

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 4. Data: 2010-10-03 13:03:27
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-10-03 14:04, Chris pisze:

    > Bo ZTCP, takie prawo przysługuje operatorowi tylko wtedy, gdy
    > wprowadzane przez niego zmiany wynikają z dostosowania do obowiązującego
    > prawa. Czy się mylę?

    Tak, mylisz się. Zmiana cennika uprawnia do bezkarnego rozwiązania
    umowy tylko wtedy, kiedy są to ceny "na gorsze" dla abonenta.

    --
    Liwiusz