  • 1. Data: 2010-10-03 00:30:11
    Temat: potrojna szybkozlaczka - jest cos takiego?
    Od: "Tomasz Wilk" <w...@w...ee>

    Jestem laikiem w tych sprawach, potrzebuje polaczyc koledze w puszce
    telekomunikacyjnej oddzielny kabel. Problem w tym ze te ogolnodostepne
    szybkozlaczki zelowe maja tylko 2 wejscia i i tam 3 druciki nie wchodza a
    podlaczac na skrecanie kabelkow srednio mi sie widzi. Czy istnieje cos
    takiego jak szybkozlaczka na 3 kable? Gdzie cos takiego dostac? Ew jak sobie
    z tym poradzic bez skrecania przewodow?

    pozdr.

  • 2. Data: 2010-10-03 04:53:40
    Temat: Re: potrojna szybkozlaczka - jest cos takiego?
    Od: SP4OLN <s...@g...com>

    On 3 Paź, 02:30, "Tomasz Wilk" <w...@w...ee> wrote:
> [...]
    > takiego jak szybkozlaczka na 3 kable? Gdzie cos takiego dostac? Ew jak sobie

    Zależy na jaką średnicę przewodu
    Np. :
    http://www.aval.com.pl/aval,L7-902.html
    http://www.aval.com.pl/aval,I9-1224.html

    AW

  • 3. Data: 2010-10-03 07:17:26
    Od: "Damian Niusy" <b...@p...onet.pl>

    > pozdr.

    Zależy na jaką średnicę przewodu
    Np. :
    http://www.aval.com.pl/aval,L7-902.html
    Dobrze wiedzieć że jest coś takiego na 3 przewody :)

    http://www.aval.com.pl/aval,I9-1224.html
    A to jest raczej do przewodów elektrycznych:
    Złączka instalacyjna; zacisk zakleszczający; na 4 przewody
    jednodrutowe
    1,0...2,5mm2; napięcie znamionowe 400V; prąd znamionowy 24A

    Damian

  • 4. Data: 2010-10-03 07:23:17
    Od: SP4OLN <s...@g...com>

    On 3 Paź, 06:53, SP4OLN <s...@g...com> wrote:

    > Zależy na jaką średnicę przewodu
    > Np. :http://www.aval.com.pl/aval,L7-902.htmlhttp://www.a
    val.com.pl/aval,I9-1224.html

    > AW

    Oprocz zlaczki z 2 otworami wystepuje
    zlaczka z owalnym otworem gdzie
    da sie zarobic 3 kabelki tylko warunek
    ta sama srednica przewodu .

    AW

  • 5. Data: 2010-10-03 09:50:16
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 3 Oct 2010 02:30:11 +0200, Tomasz Wilk wrote:

    Jasne ze sa.

    http://allegro.pl/szybkozlaczki-zelowe-ur-potrojne-f
    -vat-50szt-i1233093984.html
    http://www.basma.com.pl/pdf/Scotchlok.pdf

    >Ew jak sobie z tym poradzic bez skrecania przewodow?

    A co zlego w skrecaniu ?

    Mozna sprobowac w taka podwojna wcisnac trzy kable, mozna uzyc "kostki
    elektrycznej", takiej na srubki, mozna skrecic, zalutowac, zacisnac w
    rurce czy w konektorze samochodowym ..

    J.