  • 1. Data: 2010-10-04 07:11:30
    Temat: Pytanie jak przenieść część środków operatora do innej sieci ?
    Od: tedy <a...@g...com>

    Pytanie jak przenieść część środków operatora do innej sieci ?
    Ponieważ mam za dużo kasy na abonamęcie orange
    chciałbym część tej kasy przerzucic na konto ery tak tak.
    Czy jest taka możliwość?
    pozdrawiam mimo zimnego dnia

  • 2. Data: 2010-10-04 09:06:43
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "tedy" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    m.googlegroups.com...
[...]
    :(((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((

    wiatrak

  • 3. Data: 2010-10-04 10:48:12
    Od: "szparag" <n...@n...ie>

> [...]
    >Ponieważ mam za dużo kasy na abonamęcie orange
    >chciałbym część tej kasy przerzucic na konto ery tak tak.

    Nie ma kantorów dla środków z kart prepaid ;)
    Możesz jedynie opylić na Allegro i kupić sobie za to Taktaka

  • 4. Data: 2010-10-04 19:23:13
    Od: Grzexs <g...@g...pXl>

    > Pytanie jak przenieść część środków operatora do innej sieci ?
    > Ponieważ mam za dużo kasy na abonamęcie orange
    > chciałbym część tej kasy przerzucic na konto ery tak tak.
    > Czy jest taka możliwość?

    Jest pewien sposób, ale baaardzo niskiej skuteczności. Po pierwsze -
    przenosisz Tak-taka do Play Fresh. Po drugie - aktywujesz "Zbieraj
    minuty w Play Fresh". Po trzecie - dzwonisz z Orange do Play - za każde
    2 minuty połączenia Play dostaje 1 minutę. Po piąte - ten co ma Playa
    wygaduje te minuty i dodatkowo te 60 zł, które dostał jako premię. Po
    szóste - wraca do tak-taka, choć właściwie nie za bardzo jest po co.

    ;)

    --
    Grzexs

  • 5. Data: 2010-10-04 20:46:19
    Od: Grzexs <g...@g...pXl>

> [...]

    wygaduje te minuty i dodatkowo te 60 zł, które dostał jako premię. Po
    szóste - wraca do tak-taka, choć właściwie nie za bardzo jest po co.

    A w ogóle, to NTG!
    --
    Grzexs

  • 6. Data: 2010-10-11 10:51:13
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]
    >Ponieważ mam za dużo kasy na abonamęcie orange
    >chciałbym część tej kasy przerzucic na konto ery tak tak.

    Sprzedac doladowania sms na allegro a pieniadze przepic :-)

    Albo pokombinowac numerami lub czasem i przedzwonic sobie w ramach
    bonusa.

    J.