  • 41. Data: 2013-11-26 08:24:28
    Temat: Re: Uwaga na telefon z ofertą ubezpieczeniową z Play
    Od: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 15.11.2013 Zakonspirowany <x...@g...com> napisał/a:

    > No to wygląda na to, że P4 już całkiem zeszło na psy. Miałem numery we

    Mam wręcz przeciwne zdanie. Odkąd przeniosłem się do pleja
    (oczywiście nie wyrażając zgody na molestowanie marketingowe)
    nie dostałem ani sztuki spamu sms i ani jednego telefonu.
    Żona takoż.

    A wcześniej w Tiktaku mieli w dupie mój brak zgody
    i regularnie im się "zapominało".
    Vectra (kablówka) też sobie w ciula pogrywa.

    Ale na P4 złego słowa nie powiem.

    --
    Dominik & kąpany (via slrn)
    Na priv pisz na adres: dominik kropka alaszewski na gmailu.