  • 1. Data: 2016-03-23 11:36:37
    Temat: Uwaga, zdjęcia! Zimowe krajobrazy z najbardziej oklepanego miejsca w Beskidach
    Od: Tomasz Worek <t...@g...com>

    Chmmm... fotografia zdaje się umierać powoli na grupie o fotografii, więc postaram
    się ją reanimować chociaż na chwilkę ;)

    http://www.tomaszworek.com/galeria-zimowy_swit_na_ba
    biej_gorze--pl-47.html

    Dla porównania, moje zdjęcia z tego samego miejsca zrobione kilka lat wcześniej:

    http://www.tomaszworek.com/galeria-babia_gora_zima--
    pl-31.html

    Ciekaw jestem Waszych opinii nt. pierwszej galerii, szczególnie w kontekście zdjęć
    zrobionych wcześniej.

    Pozdrawiam, Tomasz

  • 2. Data: 2016-03-23 19:41:32
    Od: Bartolomeo <n...@n...com>

    W dniu 2016-03-23 o 11:36, Tomasz Worek pisze:
    > Chmmm... fotografia zdaje się umierać powoli na grupie o fotografii, więc postaram
    się ją reanimować chociaż na chwilkę;)

    > http://www.tomaszworek.com/galeria-zimowy_swit_na_ba
    biej_gorze--pl-47.html

    A co to, zdjęcia dla mrówek?

  • 3. Data: 2016-03-23 21:12:20
    Od: sc67 <n...@n...pl>

    Tomasz Worek <t...@g...com> wrote in
    ps.com:

    Fajnie, że pokazujesz.
    Zazdroszczę samozaparcia w rannym wstawaniu.