    From: sirapacz <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Używał ktoś Cortaninu F do wiązania rdzy?
    Date: Tue, 24 Nov 2015 10:44:26 +0100
    Sender: g...@n...wsisiz.edu.pl

    W jednym punciaku mam jak się okazało zgnitą podłogę w jednym miejscu i
    chciałbym napsikać cortaninu F w profile pod progami aby związać
    wszystkie wykwity rdzy jakie tam mogą być(i są). W sieci mam sporo
    materiałów na jego temat, ale nie mam pojecia jak on się ma do
    polakierowanej blachy (czy to żre, czy po prostu lakier nowy do tego nie
    będzie chciał się złapać itd.

    czy ktoś używał i podpowie jak należy poprawnie użyć tego środka?

    ps. nie bede psilak zeby zgnilizne zqapeciac bo to wytne ale chodzi mi o
    miejsca gdzie dostępu nie mam i nie mogę tego solidnie zabezpieczyć.

    sir