  • 11. Data: 2005-03-12 14:00:16
    Temat: Re: VAT - Lekka paranoja
    Od: r...@c...pl

    > Dla mnie to i tak paranoja. Bo rozumiem ze placac obecnie 40 zl odlicza
    > jeden. Jak beda odliczac dwoje to dostana umowe i faktury 2 x po 20 zl.
    > Wiec sumarycznie i tak odlicza od podstawy opodatkowania 40 zl. Jaka w
    > tym logika ?
    > Chyba ze placa za neta lacznie ponad 65 zl miesiecznie wowczas moge to
    > zrozumiec chociaz i tak nie do konca ale jest jakies uzasadnienie.

    No bo 139 zł to normalna opłata za Neostradę bez limitu
    więc wypada ponad 65 zł za osobę.

  • 12. Data: 2005-03-12 16:53:35
    Od: Bartłomiej Duda <b...@b...scene.pl>

    Marcin Gontarz <N...@n...pl> wrote:
    > Użytkownik "Radosław HORODNICZY" <xman(no-spam_remove_it)@cxt.pl> napisał w
    > wiadomości news:d0phf3$77l$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > http://kurier.lublin.pl/modules.php?op=modload&name=
    News&file=article&sid=14911

    Jak zwykle szmatlawiec lubelski podaje nieprawdziwe dane: "Do tej pory
    korzystanie z sieci w Polsce było obłożone zerową stawką podatku VAT..."
    :).

    : Stowarzyszenie "LSM.net" - Sieć Komputerowa : http://www,elesem,net :

  • 13. Data: 2005-03-15 23:17:27
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 10 Mar 2005 15:35:55 -0000, Cezar wrote:
    >Tpsa przygotowuje sie do masowego podpisywania aneksow do umow i takze
    >bedzie mozliwosc jej wystawienia na wspolmalzonkow.

    Wow - chyba pierwszy raz gdy firma naprawde "frontem do klienta".

    J.

  • 14. Data: 2005-03-16 06:43:46
    Od: "Adam Paluch" <a...@-...org.pl>

    W artykule news:gige31dmdreffg7c8j0v9ash1g4haf3jph@4ax.com,
    niejaki(a): J.F. z adresu <j...@p...onet.pl> napisal(a):

    > Wow - chyba pierwszy raz gdy firma naprawde "frontem do klienta".

    To nie krok firmy (firm) a "panstwa". Ale zauwaz jakie zamieszanie teraz
    nastepuje, ile bedzie pomylek itd
    Pytanie jeszcze takie, kiedy zmienia ta uchwale (ustawe) bo zapis
    odpisywania 2 razy jednej faktury jest naprawde nielogiczny.

    --
    Adam Paluch
    Ex.T.. Sosnowiec

  • 15. Data: 2005-03-17 22:18:54
    Od: "r...@g...pl" <r...@g...pl>

    On Thu, 10 Mar 2005 14:13:58 +0100, Radosław HORODNICZY wrote:

    > Czy ktos moze mial z takim czyms do czynienia albo sie orientuje
    > czy to faktycznie jest mozliwe? (bo znajac nasze prawo to wszystko
    > jest mozliwe)

    A ja się zastanawiam co będzie jak za jakieś 2 lata z okazji
    kolejnej dziury budżetowej US zmieni zdanie, urzędnicy MF nabiorą
    wody w usta, kontrola skarbowa zacznie to weryfikować, dowalać kary i
    odsetki.
    Czy któryś z klientów pokazywał wam interpretacje US NA PIŚMIE
    zezwalającą na takie odliczenia?

    Rygel

  • 16. Data: 2005-03-18 11:02:18
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    r...@g...pl <r...@g...pl> wrote:

    > Czy kt?ry? z klient?w pokazywa? wam interpretacje US NA PI?MIE
    > zezwalaj?c? na takie odliczenia?

    Ale to juz jakby jest problem klienta. Nie widze powodu dla ktorego
    mialby nam cos takiego pokazywac.

    a.