  • 11. Data: 2015-03-30 13:17:55
    Temat: Re: VHDL vs. Verilog - luźny temat
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2015-03-30 o 12:40, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Mario" napisał w wiadomości grup

    > Panowie, ale porownujecie jablka z koszulami.

    No więc to jest o tym, że wolę prasować koszule niż zrywać jabłka :)

    > To nie ma nic wspolnego, poza tym ze nazywa sie "jezyk".
    >
    > Bez VHDL/Veriloga nie bedzie procesow, na ktorych mozna by ten ASM/C
    > uprawiac :-)

    No bez przesady. W wielu projektach mam procesorki i przetworniki A/D i
    wystarczy. A w innych muszę użyć FPGA i robię to z lekkim obrzydzeniem :)

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 12. Data: 2015-03-30 13:38:13
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    to bardzo ciekawe zjawisko socjotechniczne...

    jedni "rodzą się z wbudowaną znajomością" VHDL
    inni "rodzą się z wbudowaną znajomością" Veriloga
    a trzecia połowa "rodzi się nie rozumiejąc żadnego"...

    to bardzo ciekawe, te skupiska idiotyzmów (piszę o książce o VHDL) są
    dla niektórych z po jasne i oczywiste... dziwna sprawa...

  • 13. Data: 2015-03-30 13:53:00
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >No bez przesady. W wielu projektach mam procesorki i przetworniki A/D
    >i wystarczy. A w innych muszę użyć FPGA i robię to z lekkim
    >obrzydzeniem :)

    Ale ja o tym, ze nawet te procesorki projektowane dzis z uzyciem VHDL.
    Zabraknie specjalistow, to zabraknie procesorow :-)

    J.

  • 14. Data: 2015-03-30 14:28:08
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2015-03-30 o 13:53, J.F. pisze:

    > Ale ja o tym, ze nawet te procesorki projektowane dzis z uzyciem VHDL.
    > Zabraknie specjalistow, to zabraknie procesorow :-)

    Dobra, niech młodzi próbują w tym znaleźć przyjemność :)

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 15. Data: 2015-03-30 14:29:19
    Od: Mario <m...@...pl>

    > to bardzo ciekawe zjawisko socjotechniczne...
    >
    > jedni "rodzą się z wbudowaną znajomością" VHDL
    > inni "rodzą się z wbudowaną znajomością" Veriloga
    > a trzecia połowa "rodzi się nie rozumiejąc żadnego"...

    A co niektórzy całe życie spędza nie rozumiejąc niczego.

    --
    pozdrawiam
    MD