  • 21. Data: 2016-10-22 15:33:34
    Temat: Re: VIRGIN #FREEMINUM - bonus za rejestrację i #PELENLUZ
    Od: Chris <x...@x...xxx>

    W dniu 22.10.2016 o 10:40, PlaMa pisze:

    > W sumie to ciekawe (nie przekazy i gołębie). Zwracają na konto bankowe
    > (kartę debetową/kredytową), z których dokonano doładowania czy zwracają
    > na saldo konta w Virgin?

    To teraz przeczytaj co pisałem w pierwszym poście.
    Doładowałem konto za 20 zł i po aktywacji nowego miesiąca zwrócili 9.50
    zł do salda na koncie operatora.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 22. Data: 2016-10-22 19:26:03
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    > Gołębiem.

    LOL

    --
    animka

  • 23. Data: 2016-11-14 22:25:28
    Od: PlaMa <b...@w...pl>

    W dniu 2016-10-20 o 20:18, PlaMa pisze:

    > Zenkju wery macz :)

    W końcu mi się #FREEMINUM skończyło. Rzeczywiście oddali 9,50zł na konto
    główne w Virgin. Dodając do tego zwrot 20zł od Eurobanku za dołądowanie
    to wychodzi całkiem na plus ^^