  • 41. Data: 2014-12-22 23:17:13
    Temat: Re: VW New Beetle - Nowy Garbus
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    dyskusyjnych:m79q1s$dg7$...@d...me...

    "Ghost" <g...@e...com> wrote in message
    news:5497c71b$0$2661$65785112@news.neostrada.pl...

    >Znalazłbyś sobie jakieś ciekawe, praktyczne zajęcie,
    >i skończyłbyś przynudzać co?

    Przeszkadzam Ci w attenszon horowaniu?

  • 42. Data: 2014-12-23 06:07:23
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Ja?

    Tak, Ty.

  • 43. Data: 2014-12-23 06:11:58
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > "Ghost" <g...@e...com> wrote in message

    > Przeszkadzam Ci w attenszon horowaniu?

    Drastycznie obniżasz stosunek sygnału użytecznego do szumu w internecie.

  • 44. Data: 2014-12-23 08:35:16
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    "Ghost" <g...@e...com> wrote in message

    >Tak, Ty.

    I oczywiście, nie zauważyłeś w powyższych cytatach, ze to ty właśnie
    czepiasz się słówek?

    Buahahahahahaha, belki w twych oczach są przeogromne

  • 45. Data: 2014-12-23 08:37:39
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    "Ghost" <g...@e...com> wrote in message

    > "Ghost" <g...@e...com> wrote in message

    >Drastycznie obniżasz stosunek sygnału użytecznego do szumu w internecie.

    Twoje attenszyn horowanie, to dla ciebie sygnał użyteczny, zapewniam cię ze
    dla wielu to właśnie szum.

  • 46. Data: 2014-12-23 15:50:45
    Temat: Re: VW New Beetle ... esperanto.
    Od: "Jankol" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Ghost" <g...@e...com> napisał w wiadomości

    > Co to jest "Nie w convertible" i czy to jest już nowy język, czy nadal dwa w
    > jednym?

    To musisz wrócić do tego co wyciąłeś.
    Wg mnie to znaczy, że nie masz "przechlapane" :)))
    Co do języka, to chyba esperanto :)))

  • 47. Data: 2014-12-23 21:38:48
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2014-12-22 o 19:58, Pszemol pisze:
    > Jak na innych grupach nie piszesz nic wartościowego na
    > temat wątka w którym zabierasz głos - bijesz tylko pianę...
    > Czepiasz się słówek, dogadujesz głupio, prowokujesz konflikty.
    > Można bez straty dla wartości merytorycznej dyskusji
    > w ciemno odfiltrować *WSZYSTKIE* Twoje wypowiedzi...

    Zaraz. Do kogoś mi ten tekst pasuje... ;-)

    A w temacie albo trochę obok to ... Ja jeżdżę Yarisem z 2005 r. 1.4D
    Genialny samochód dla 40-latka 100kg wagi :-)
    Do diabła z POprawnością POlityczną. ;-)

  • 48. Data: 2015-01-03 05:56:21
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > "Ghost" <g...@e...com> wrote in message

    > I oczywiście, nie zauważyłeś w powyższych cytatach, ze to ty właśnie
    > czepiasz się słówek?

    Gdzie to moje czepianie się słówek?
    Bo nie wiem co to ray bany i zapytałem?

    > Buahahahahahaha, belki w twych oczach są przeogromne

    Wyobraźnia Ci płata figle...

  • 49. Data: 2015-01-03 10:11:10
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    "Ghost" <g...@e...com> wrote in message