  • 1. Data: 2017-06-21 18:15:27
    Temat: VW Passat - kody ODBCII
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Zapaliła się lampka... "check engine".

    Czytnik ODBCII pokazał kod P0706 (przełącznik pozycji dźwigni zmiany
    biegów) oraz kod P0154 (górna sonda lambda 2 bank cylindrów, brak
    aktywności).

    Wymieniłem (naprawiłem) przełącznik przy skrzyni, wymieniłem sondę
    lambda...

    Jak czytam czytnikiem to te kody wciąż tam są.

    Jak je skasować?

  • 2. Data: 2017-06-21 18:22:16
    Temat: Re: VW Passat - kody ODBCII
    Od: 007 <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Pszemol w

    > Czytnik ODBCII

    Co to takiego jest?

    --
    'Tom N'

  • 3. Data: 2017-06-21 19:58:21
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    007 <n...@i...dyndns.org.invalid> wrote:
    > Pszemol w

    > Co to takiego jest?

    :-))) OBD2 - of coz.

    A'propos - czy porównywał ktoś funkcjonalność czytników OBD2 do kupienia u
    Chinczyków za $12-15 do urządzeń markowych jak Kiwi 3 za $90 lub Tonwon Pro
    za $40?

  • 4. Data: 2017-06-21 20:04:29
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-06-21 o 18:15, Pszemol pisze:
> [...]
    > lambda...
    >
    > Jak czytam czytnikiem to te kody wciąż tam są.

    Najlepiej zezłomować razem z tym szrotem.
    A potem możesz do woli nam wypominać że my jeździmy szrotami
    a ty masz teslę z salonu.

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2017-06-21 20:08:43
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote:

    > Najlepiej zezłomować razem z tym szrotem.
    > A potem możesz do woli nam wypominać że my jeździmy szrotami
    > a ty masz teslę z salonu.

    Radku, starego Passata mi zazdrościsz??

    Czemu mam złomować samochód który właśnie sobie naprawiłem i fajnie jeździ?
    :-)

  • 6. Data: 2017-06-21 21:51:00
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-06-21 o 20:08, Pszemol pisze:

    > Radku, starego Passata mi zazdrościsz??

    Propozycja złomowania starego auta to w USA objaw zazdrości Przemku ?

    > Czemu mam złomować samochód który właśnie sobie naprawiłem i fajnie jeździ?
    > :-)

    Skoro innym wytykasz takie samochody to sam powinieneś dać dobry przykład.
    Dasz ?

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2017-06-21 22:01:31
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote:

    > Propozycja złomowania starego auta to w USA objaw zazdrości Przemku ?

    Nie, ale reagujesz jakoś dziwnie emocjonalnie.

    > Skoro innym wytykasz takie samochody to sam powinieneś dać dobry przykład.
    > Dasz ?

    Chyba mnie z kimś mylisz... gdzie ja komuś coś wytykam?

  • 8. Data: 2017-06-22 00:04:17
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-06-21 o 22:01, Pszemol pisze:

    > Nie, ale reagujesz jakoś dziwnie emocjonalnie.

    Dziwnie emocjonalna reakcja to jest twoje podejrzenie że zazdroszczę
    ci starego szrota.

    > Chyba mnie z kimś mylisz... gdzie ja komuś coś wytykam?

    Może mniej pisz a więcej zapamiętuj co napisałeś.
    Nie będziesz miał takich problemów.

    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2017-06-22 00:30:02
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote in message

    > Może mniej pisz a więcej zapamiętuj co napisałeś.
    > Nie będziesz miał takich problemów.

    Ja nie mam żadnych problemów, Ty za to masz jakieś urojenia.

  • 10. Data: 2017-06-22 13:23:52
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-06-22 o 00:30, Pszemol pisze:

    > Ja nie mam żadnych problemów, Ty za to masz jakieś urojenia.

    Sam masz urojenia, tylko dlaczego opisujesz je na grupie ?
    Na psychologa cię nie stać ?
    W sumie skoro kupujesz stare szroty to pewnie i na psychologa
    nie stać.