  • 11. Data: 2017-06-22 14:23:52
    Temat: Re: VW Passat - kody ODBCII
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote in message
    news:oig9cc$m30$1@node2.news.atman.pl...

    > Sam masz urojenia, tylko dlaczego opisujesz je na grupie ?
    > Na psychologa cię nie stać ?
    > W sumie skoro kupujesz stare szroty to pewnie i na psychologa
    > nie stać.

    Nuda Radku... Jak chcesz być zabawnym grupowym klownem
    to wysil się następnym razem ciut bardziej.

  • 12. Data: 2017-06-22 20:36:26
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-06-22 o 14:23, Pszemol pisze:

    > Nuda Radku... Jak chcesz być zabawnym grupowym klownem
    > to wysil się następnym razem ciut bardziej.

    Nie zostanę. Ty dostałeś to mało zaszczytne stanowisko.

    Pozdrawiam

  • 13. Data: 2017-06-22 23:16:26
    Od: PlaMa <b...@w...pl>

    W dniu 2017-06-21 o 18:15, Pszemol pisze:

    > Jak czytam czytnikiem to te kody wciąż tam są.
    > Jak je skasować?

    Mój elm-OBD działa po bluetooth i można skasować błedy przez smartphona
    z androidem za pomocą aplikacji Torque lub OBD Car Doctor

  • 14. Data: 2017-06-23 02:35:05
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    PlaMa <b...@w...pl> wrote:

    > Mój elm-OBD działa po bluetooth i można skasować błedy przez smartphona
    > z androidem za pomocą aplikacji Torque lub OBD Car Doctor

    Dzięki. Właśnie tą drogą poszedłem.
    Pożyczyłem od kolegi z pracy ODBLink MX wifi.
    Zobaczymy czy się to urządzenie spisze na medal :-D

  • 15. Data: 2017-06-23 12:11:51
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Pszemol"

> [...]

    Dzięki. Właśnie tą drogą poszedłem.
    Pożyczyłem od kolegi z pracy ODBLink MX wifi.
    Zobaczymy czy się to urządzenie spisze na medal :-D
    ---
    Weź jak piszesz to przeklejaj nazwę protokołu skądś albo jej po prostu nie
    używaj

  • 16. Data: 2017-06-24 01:23:49
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "re" <r...@r...invalid> wrote in message news:oik186$svj$3@mx1.internetia.pl...
> [...]
    > ---
    > Weź jak piszesz to przeklejaj nazwę protokołu skądś albo jej po prostu nie

    ?? Jaką nazwę jakiego protokołu? Czy możesz podkręcić jasność?

    Chodzi Ci może o to, że Twój czytnik nie rozumie UTF-8 w moim nagłówku?

  • 17. Data: 2017-06-25 11:08:06
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Pszemol"

  • 18. Data: 2017-06-25 15:04:56
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "re" <r...@r...invalid> wrote in message news:oinuif$6h2$1@mx1.internetia.pl...
    > Użytkownik "Pszemol"

    > ?? Jaką nazwę jakiego protokołu? Czy możesz podkręcić jasność?
    > ---
    > O B D

    :-)))