  • 1. Data: 2009-11-19 14:47:00
    Temat: Problem z serwerem DNS neostrady
    Od: Szelo <t...@g...com>

    Witam
    Posiadam stronę internetową, miesiąc temu zmieniłem delagację domeny
    na inne serwery nazw.
    Od tego czasu niektórzy użytkownicy usługi neostrada mają problem z
    wejściem na stronę, wciąż są czasami przekierowywani na stary serwer.
    Ustaliśmy że to wina jednego z serwerów DNS Neostrady, który się
    jeszcze nie odświeżył.
    Proszę o pomoc.
    Gdzie można zgłosić taki problem?

  • 2. Data: 2009-11-19 15:18:53
    Temat: Re: Problem z serwerem DNS neostrady
    Od: Bartosz Feński aka fEnIo <f...@d...org>

    W artykule Szelo napisał(a):

> [...]
    > wejściem na stronę, wciąż są czasami przekierowywani na stary serwer.
    > Ustaliśmy że to wina jednego z serwerów DNS Neostrady, który się

    Naprawdę uważasz, że to problem polskiego internetu?

    pozdr,
    fEnIo

    --
    ,''`. Bartosz Fenski | mailto:f...@d...org | pgp:0x13fefc40 | irc:fEnIo
    : :' : 32-050 Skawina - Glowackiego 3/15 - malopolskie v. - Poland

  • 3. Data: 2009-11-19 21:59:35
    Od: Marek Wodzinski <m...@O...mamy.to>

    On Thu, 19 Nov 2009, Bartosz Feński aka fEnIo wrote:

    > Naprawdę uważasz, że to problem polskiego internetu?

    Serwery dns (najprawdopodobniej) olewające ttl, a z których korzysta spora
    część polskiego internetu nie jest takim problemem?
    Przynajmniej ja się na to nadziałem parę lat temu i było to właśnie tp.

    Pozdrawiam

    Marek
    Jean-Baptiste Emmanuel Zorg