  • 11. Data: 2014-12-18 08:58:16
    Temat: Re: VoIP przez LTE
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 17 Dec 2014 13:08:10 -0800 (PST), Ircys napisał(a):

    > a ja wiem :)

    Ze nie mozna ?
    Bo zaloze sie ze sa miejsca gdzie zasieg jest, a niedaleko nie ma :-)

    J.

  • 12. Data: 2014-12-18 09:34:10
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Tue, 16 Dec 2014 10:28:01 +0100, Adrian <a...@g...pl> wrote:

    >Witam
    >
    >Znajomy z zagranicy ma zamiar odwiedzić nasz kraj, chce kupić starter i
    >korzystać z LTE. Patrząc na oferty LTE z ilością GB zaproponowałem mu
    >zakup startera z Plusa.
    >
    >Znajomy chce mieć możliwość wykonywania połączeń poprzez VoIP
    >korzystając z LTE.
    >Czy ktoś z Was sprawdzał czy VoIP przez LTE działa, bo czytałem różne
    >opinie. U niektórych ten VoIP działa idealnie, a u niektórych w ogóle,
    >bo operator blokuje port 5060.
    >Sam już nie wiem czy działa czy nie :(

    Tańsza opcja to Play internet na kartę jeśli jest zasięg Play w danym
    miejscu. Play swoim zasięgiem lte obejmuje 70% populacji Polski więc
    najwięcej ze wszystkich operatorów.
    Czego znajomy się uparł na to lte, przecież na Voip nie będzie czuć
    różnicy w jakości czy to na hspa+ czy 3g?

    Pozdrawiam

  • 13. Data: 2014-12-18 09:42:27
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Thu, 18 Dec 2014 09:34:10 +0100, dizel <x...@x...xx> wrote:

    >Czego znajomy się uparł na to lte, przecież na Voip nie będzie czuć
    >różnicy w jakości czy to na hspa+ czy 3g?

    czy na lte miało być

    Pozdrawiam

  • 14. Data: 2014-12-18 13:08:46
    Od: Ircys <i...@p...pl>

    W dniu czwartek, 18 grudnia 2014 08:57:43 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:

    > Ze nie mozna ?

    a przeczytaj sobie to jeszcze raz, to sam znajdziesz odpowiedź :)

    > Bo zaloze sie ze sa miejsca gdzie zasieg jest, a niedaleko nie ma :-)

    Ja też :)

    Ircys

  • 15. Data: 2014-12-22 11:19:02
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "dizel" j...@4...com

    > czy na lte miało być

    Pingi. HSPA+ ma 5 razy większe opóźnienia.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 16. Data: 2014-12-23 17:44:45
    Od: Przyjazny <p...@n...tld.invalid>

    On 2014-12-16 09:28, Adrian <a...@g...pl> wrote:
> [...]
    > Czy ktoś z Was sprawdzał czy VoIP przez LTE działa, bo czytałem różne
    > opinie. U niektórych ten VoIP działa idealnie, a u niektórych w ogóle,

    U mnie w Orange - działa, używam czasami.