  • 91. Data: 2015-11-16 01:46:50
    Temat: Re: W teście szybkości iPhone6s+puszcza z dymem Galaxy Note 5
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    W dniu 15.11.2015 o 23:53, atm pisze:

    > A to prosze pana takie nowum wprowadzili juz chyba w Windows Mobile 5
    > gdzie skasowali krzyzyk do zamykania aplikacji. Bedzie od tego czasu ze
    > 20 lat ;]

    A w Symbianie i MeeGo było do końca :-) A to taka wygodna opcja :-)

    --
    ALEX Alpha MR
    Pd Cusimą Cesarska Marynarka Japońska zatopiła nie tylko flotę rosyjską,

  • 92. Data: 2015-11-16 03:31:22
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Sebastian Biały" <h...@p...onet.pl> wrote in message

    > Nie byłoby z wielu wzgledów. Na przykład sytuacja gdy jest kłopot z
    > aktualizacją urządzeń jest na rękę producentom. Oni wola sprzedać nowe niż
    > czekać aż rozpadną się stare. Dziury w sofcie mobile podnoszą sprzedaż i
    > myślę że google o tym wie.

    Zapachniało teorią spiskową dziejów...

  • 93. Data: 2015-11-16 08:12:51
    Od: "Dziki Facet" <s...@f...u>

    W dniu .11.2015 o 15:51 Pszemol <P...@p...com> pisze:

    >>> http://www.redmondpie.com/iphone-6s-plus-with-2gb-ra
    m-smokes-galaxy-note-5-with-4gb-ram-in-real-life-spe
    ed-test-video/

    > Jak często zdarza Ci się używać telefonu w sposób taki, że
    > siedzisz w jakiejś aplikacji, potem przełączasz krótko na inną,
    > wracasz do aplikacji w której siedziałeś przed chwilą, potem
    > na jeszcze inną, znów powrót - bo dla mnie to jest główny
    > sposób w jaki używam swojego telefonu...
    Takie czynności w BB Z10 robię bez wysiłku zarówno fizycznego jak i
    psychicznego (i to na androidowych apkach!). A jest to na dzisiejsze czasy
    sprzęt raczej słaby. Często nie sam sprzęt ale i oprogramowanie jest
    ważne. Jaki jest Android, każdy widzi. Ponoć to co śmierdzi, najlepiej
    smakuje... Muchy lecą do gówna, a ludzie używają Androida.

    Jak sobie pomyślę, że niedługo jednak będę musiał wrócić do Androida... :/

  • 94. Data: 2015-11-16 15:44:39
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Zapachniało teorią spiskową dziejów...

    Niekoniecznie.
    -producent na pewno woli sprzedac nowe, niz ponosic koszty na
    utrzymanie starych,
    -jak widac w przykladach - do "flagowcow" upgrady sa, a do innych
    niekoniecznie,
    -na razie sprzet sie produkuje coraz to lepszy, a producent tez chce
    sie pochwalic wodotryskami, a nie udoskonalac produkt bez zysku,
    -udoskonalac to mozna w nieskonczonosc, a tu trzeba w pewnym momencie
    powiedziec "dosc - to wypuszczamy, reszta w nastepnej wersji".

    J.

  • 95. Data: 2015-11-16 17:12:39
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

> [...]
    > -udoskonalac to mozna w nieskonczonosc, a tu trzeba w pewnym
    > momencie powiedziec "dosc - to wypuszczamy, reszta w nastepnej wersji".

    Sam zauważasz, że o flagowce producent dba lepiej niż o te z dolnej
    półki - a dba dlatego, że chce zbudować im dobrą reputację, choćby
    też przez dbanie i ponoszenie kosztów na utrzymanie starych flagowców.
    Tylko krótkowzroczny producent dba tylko o nowe.

  • 96. Data: 2015-11-16 17:18:18
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "z" <...@...pl> wrote in message

    > O co Ty walczysz i co chcesz wygrać?
    > Porównujesz najszybsze ferrari do najszybszego fiata. Po co?

    Porównaniem Samsunga Galaxy Note 5 do Fiata
    a Apple iPhone 6S+ do Ferrari narobisz sobie
    dużo wrogów na tej grupie :)

    > Po co robić coś szybszego o milisekundy za takie pieniądze.
    > Ktoś to kupuje?

    Oczywiście. Miliony ludzi kupuje.
    A milisekundy szybko się mnożą do sekund, i wpływają
    na pogorszenie tzw. "user experience" a to się userom
    nie podoba. J.F. już tu napisał że on w swoim smartfonie
    unika przełączania się między aplikacjami bo to u niego
    w telefonie jest niewygodne. Niby masz możliwość na
    papierze uruchomić kilka aplikacji na raz ale nie używasz
    tego ficzerka bo działa ono do dupy, to tak jakby go nie było.

    > Weź się do jakiego pożytecznego zajęcia.
    > Psa wyprowadź, kwiatki podlej ...

    Jak się nauczysz gospodarować czasem to znajdziesz
    go dużo na pożyteczne i mniej pożyteczne, aczkolwiek
    rozrywkowe zajęcia...

    > Nie czujesz że bredzisz?

    A Ty czujesz?

    p.s. Jak tam Twój iPhone5C?

  • 97. Data: 2015-11-16 17:29:21
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "atm" <...@v...pl> wrote in message

    > W sensie trzymania aplikacji w pamieci? Test wskazuje jednak, ze Samsung
    > zastosowal bardziej agresywna polityke w kwestii ubiajania aplikacji.
    > Ciezko jest mi przyjac, ze dwie gry i kilka innych aplikacji zapchalo 4GB
    > RAMu.

    A mi bardzo łatwo, bo widziałem już kloca w formie Facebook dla iOS
    który potrafił zajmować 700mega RAMu na iPhone. Ładowanie tego
    syfu do pamięci potrafiło trwać kilkanaście sekund i wiele razy końćzyło
    się crashem i koniecznoscią ładowania od nowa, kolejne kilkanaście
    sekund. Dopiero usunięcie aplikacji i zainstalowanie jej od nowa
    "odchudzało" cache i ładowała się sprawnie i szybko. Ale po kilku
    miesiącach znowu wracało do bycia uciążliwym klocem.
    Po upgradzie iOS do wersji 7 przyszła kolejn na nową, poprawioną
    wersję facebooka który ładuje się szybciej i pewniej, ale na moim
    iPhone4 jest on na tyle duży że wypycha z RAMu wszystko inne.
    Ja po prostu NIE ROZUMIEM jak można napisać aplikację mobolną
    która zajmuje SETKI MEGABAJTÓW w pamieci RAM. No ale ja nie
    pracuję dla facebook.com.

    > Poniekad tak, ale: "In a statement provided to TechCrunch, Facebook
    > confirmed they're aware of an issue causing battery draining for users,
    > and they're working on a "fix". Facebook didn't provide any additional
    > details on the nature of the issue."
    > Zatem nie jest to normalne zachowanie aplikacji

    Od kiedy to łykasz bs serwowany przez merketoidów z aplikacji
    której celem wiodącym jest śledzenie użytkownika w kazdym
    kroku jaki robi na swoim smartfonie?? Przez "fix" oni rozumieją
    kolejne dodatki do tego aby opanować świat a nie aby oszczędzać
    Ci czas pracy na jednym ładowaniu baterii :-)

  • 98. Data: 2015-11-16 17:31:53
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Cofnij nie zamyka. Pomijajac pomysl, zeby sie cofac do skutku, to na
    > pierwszej stronie owszem, zwija, zapamietujac jednak otwarta strone i
    > wszystkie inne otwarte karty/strony.

    To cofanie do skutku jest boskie...
    Widziałem kilku już użytkowników androida którzy mieli jakąś
    drgawkę na palcu przytkniętym do guzika cofnij i w jakimś
    transie naciskali w nieskończoność to cofnij sto razy zamiast
    nacisnąć Home button :-) Skąd się to u nich bierze??? :-)
    Wygląda zabawnie.

  • 99. Data: 2015-11-16 17:35:39
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "atm" <...@v...pl> wrote in message

    > Naprawde masz tak, ze cofajac sie do skutku w przegladarce www nie znika
    > Ci ona z uruchomionych aplikacji?
    > Poza tym wspomniane wczesniej wysuniecie strony aplikacji w task managerze
    > tez ja ubija.

    Ubija ją w sensie wizualnym - znika ona z GUI.
    To jest jednak tylko sugestią dla osa że może agresywniej używać
    zasobów przydzielonych dla tej aplikacji, jak zajdzie taka potrzeba.
    Fizycznie os nie usuwa tej aplikacji ani nie zwalnia zasobów gdy
    usuniesz kartę aplikacji z Task Managera/GUI.

    > Dostales jednak w zamian znacznie wiekszy ekran, szybszy CPU, GPU, wiecej
    > pamieci itd. Cos za cos. Slabo idzie producentom poki co rozwiazanie
    > kwestii zasilania. Niestety.
    > Poza tym az tak zle chyba nie jest, sugerowalbym Ci sprawdzic co wcina
    > prad, 2h wydaje sie zdecydowanie zbyt malo.

    Trend dużych ekranów trochę pomógł, bo jest więcej miejsca na
    większą baterię - o ile oczywiście nie trzeba dać 4-rdzeniowego
    lub 8-rdzeniowego procesora aby puszczać w ruch 15 Dalvików :-)

  • 100. Data: 2015-11-16 17:44:02
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]
    >nie podoba. J.F. już tu napisał że on w swoim smartfonie
    >unika przełączania się między aplikacjami bo to u niego

    ale patrzac na film, to jest tak samo niewygodne jak w iphone - home
    button ... i nie klikamy na wyscigi kolejnej ikonki, tylko sie
    zastanawiamy gdzie jest ta, ktorej nam akurat potrzeba.

    Przeskakiwanie miedzy takimi mnie rozbraja.

    Ty masz o tyle lepiej, ze wystarczy dwuklik w home, a w samsungu jedno
    dlugie przytrzymanie, aby liste ostatnich pokazac i wybrac.

    > Niby masz możliwość na
    >papierze uruchomić kilka aplikacji na raz ale nie używasz
    >tego ficzerka bo działa ono do dupy, to tak jakby go nie było.

    Powolutku pojawia sie w Androidach mozliwosc dwoch aplikacji na jednym
    ekranie jednoczesnie ...

    J.