  • 191. Data: 2015-11-19 14:35:41
    Temat: Re: W teście szybkości iPhone6s+puszcza z dymem Galaxy Note 5
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "masti" <g...@t...hell> wrote in message news:n2k9n9$cjj$1@dont-email.me...
> [...]
    e-ipad-scam-fake-auction-site-facebook-3608522/>

    > wybrałe specjalnie dla Ciebie pierwszy czyli najbardziej relewantny.
    > Nie potrafisz wskazać tej prostej rzeczy, w której konkurują?
    > tak się spodziewałem.

    Jeśli to był u Ciebie pierwszy link to pretensje miej do Googla,
    nie do mnie - w USA najwyraźniej angielskojezyczne keywords
    dają lepsze wyniki szukania niż w polskiej wersji googlarki.

  • 192. Data: 2015-11-19 14:49:57
    Od: masti <g...@t...hell>

    Pszemol wrote:

> [...]
    > nie do mnie - w USA najwyraźniej angielskojezyczne keywords
    > dają lepsze wyniki szukania niż w polskiej wersji googlarki.

    ty podsyłałeś link to ty miej pretensje do kogo chesz.
    Nadal nie odpowiedziałaeś na proste pytanie.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 193. Data: 2015-11-19 15:33:36
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2015-11-19 o 14:34, Pszemol pisze:
    > A często się to zdarza w innych telefonach. W świecie iPhone, to wtyczka
    > jest giętka i łatwa do zniszczenia - gniazdko jest niezniszczalne.

    I co z tego? Trzeba nosić ze sobą kabel/ładowarkę inną niż wszyscy
    dookoła. Ajfon przy maksymalnym użytkowaniu nie wytrzyma 1 dnia bez
    ładowania. Dlatego argument i nocnym ładowaniu odpada bo zdarza się że
    ogląda się na nim tv albo gra (jak syn przejmie urzadzenie :-) )
    Nie zdarzyło mi się, nie widziałem nigdy wyłamanego gniazdka USB.

    Swoją drogą podoba mi się to gniazdko tylko że ono powinno już istnieć
    10 lat temu i być ogólną normą.

    Jak na razie du... zbita.

    > Jako ślepiec nie umiesz docenić kolorów jesieni w lesie :-)

    Albo nie dostrzegam aury wykreowanej przez marketing "cfanej" korporacji
    i realnie podchodzę do życia. Tak... mogę być ślepcem. Podjarałeś się? O
    ile słupek emeizing podniósł się w górę?

  • 194. Data: 2015-11-19 15:38:06
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2015-11-19 o 14:31, Pszemol pisze:

    > Rozumiem co sugerujesz - ja po prostu nie zgadzam się
    > z tezą że iPhone jest w Polsce "anglikiem" - kapisci?

    To po to było tyle pisać żeby wyrazić swoje zdanie
    bez wyśmiewania innych i przekonywania na siłę do swojej ideologii?

    Może i warto było przebrnąć przez ten flejm :-)

  • 195. Data: 2015-11-19 23:53:57
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "z" <...@...pl> wrote in message

    > To po to było tyle pisać żeby wyrazić swoje zdanie
    > bez wyśmiewania innych i przekonywania na siłę do swojej ideologii?

    To "wyśmiewanie" było chyba tylko jak Twoja interpretacja.
    Bo ja się nie śmiałem z nikogo - raczej żałowałem nieudolność :-)

    > Może i warto było przebrnąć przez ten flejm :-)

    Jeśli tak twierdzisz... :-)

  • 196. Data: 2015-11-19 23:59:03
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "z" <...@...pl> wrote in message

> [...]
    > ładowania. Dlatego argument i nocnym ładowaniu odpada bo zdarza się
    > że ogląda się na nim tv albo gra (jak syn przejmie urzadzenie :-) )

    Czy posiadanie kabelka ładującego przerasta Twoje możliwości?
    Kiepsko sobie organizujesz życie...

    > Nie zdarzyło mi się, nie widziałem nigdy wyłamanego gniazdka USB.

    To się porozglądaj - nawet na tej grupie wygłaszają swoje opinie
    ludzie którzy borykają się właśnie z tym problemem w wielu
    różnych telefonach od różnych producentów... W mojej rodzinie
    stało się to niedawno z Samsungiem Galaxy S4.

    Ja wolę wymienić kabelek za kilkanaście złotych niż naprawiać
    (lub wyrzucać gdy naprawa nieopłacalna) cały telefon...

    Dla niektórych producentów ważne jest aby być w stadzie.
    Dla Apple ważne jest aby robić produkt z głową...

    > Swoją drogą podoba mi się to gniazdko tylko że ono
    > powinno już istnieć 10 lat temu i być ogólną normą.
    >
    > Jak na razie du... zbita.

    Zapytaj się czemu inni producenci lubią sztywne USB.
    Może mają korzyść jakąś ze sprzedania Ci nowego telefonu
    jak Ci się gniazdko złamie? :-)

    Chill...

  • 197. Data: 2015-11-20 00:00:08
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "masti" <g...@t...hell> wrote in message news:n2kk24$htf$1@dont-email.me...

    e-ipad-scam-fake-auction-site-facebook-3608522/>

    > ty podsyłałeś link to ty miej pretensje do kogo chesz.
    > Nadal nie odpowiedziałaeś na proste pytanie.

    Proste pytanie jest na tyle łatwe że jak byś cchiał się dowiedzieć
    to już byś wiedział - Ty zainteresowany jesteś biciem piany...

  • 198. Data: 2015-11-20 10:38:35
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    "Pszemol" napisał w wiadomości grup

    >Czy posiadanie kabelka ładującego przerasta Twoje możliwości?
    >Kiepsko sobie organizujesz życie...

    Kabelek w domu, kabelek w pracy, kabelek w samochodzie, kabelek w
    kieszeni - przy czym najbardziej wredny ten w kieszeni.

> [...]
    >różnych telefonach od różnych producentów... W mojej rodzinie
    >stało się to niedawno z Samsungiem Galaxy S4.

    Google zeznaje, ze w ajfonach to sie zdarza :-)

    >Dla niektórych producentów ważne jest aby być w stadzie.
    >Dla Apple ważne jest aby robić produkt z głową...

    Juz zapomniales ile razy w sadzie stawali ?
    Z glowa - dla siebie. Np niewymienna bateria ..

    >Zapytaj się czemu inni producenci lubią sztywne USB.
    >Może mają korzyść jakąś ze sprzedania Ci nowego telefonu
    >jak Ci się gniazdko złamie? :-)

    microUSB wymusi Chinczycy. Jak widac Apple dalo dzielny odpor.
    Ale sztywne faktycznie byc nie musi.

    Widziales ten patent na gniazdko magnetyczne - to moze byc przyszlosc.
    Albo ladowarki indukcyjne ... i kolejny gadzet do kupowania i noszenia
    :-)

    A tak prawde mowiac ... to mi czasem doskwiera to jedno gniazdko. Np
    chcialbym naraz ladowac i transmitowac dane.

    J.

  • 199. Data: 2015-11-20 10:43:01
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-11-19 o 23:59, Pszemol pisze:
> [...]
    >
    > Dla niektórych producentów ważne jest aby być w stadzie.
    > Dla Apple ważne jest aby robić produkt z głową...

    Coś ci się pomieszało.
    To dla fanów apple ważne jest aby być w stadzie innych fanów.
    A dla apple ważne jest aby nie robić produktów z głową tylko
    produkty z ograniczoną przydatnością: brak slotu na kartę pamięci,
    wlutowana na stałe bateria i tym podobne.

    Pozdrawiam

  • 200. Data: 2015-11-20 10:53:27
    Od: masti <g...@t...hell>

    Pszemol wrote:

    e-ipad-scam-fake-auction-site-facebook-3608522/>

    > Proste pytanie jest na tyle łatwe że jak byś cchiał się dowiedzieć
    > to już byś wiedział - Ty zainteresowany jesteś biciem piany...

    widzisz. sam twierdzisz, że proste a nie potrafisz odpowiedzieć.
    po raz kolejny wykazałeś, zę jesteś kompletnym nieukiem.