  • 11. Data: 2009-05-27 13:14:19
    Temat: Re: WP MOBI - obudzili sie - czy olac?
    Od: Komornick <o...@p...onet.pl>

    Bebe pisze:

    > ... bo można sobie wybrać numer ... ja trafiłem na numer 7990 XXXXX (grze
    > XXXXX to moje nazwisko... i tylko dlatego wziąłem numer i go przenosze
    > teraz)

    Twoje nazwisko sklada sie z cyfr?

  • 12. Data: 2009-05-27 13:22:20
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Wed, 27 May 2009 15:14:19 +0200, Komornick napisał(a):

    > Twoje nazwisko sklada sie z cyfr?

    Przecież napisał: XXXXX. To rzymska dziesiątka jest ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 13. Data: 2009-05-27 13:27:28
    Od: "Bebe" <e...@g...pl>

    Użytkownik "Komornick" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Twoje nazwisko sklada sie z cyfr?

    widze że nie każdy był w szkole uczony... no ale co tam... smsów pewnie też
    nie piszesz bo same cyferki masz na klawiaturze

    --
    tylko mięczaki jedzą miód, twardziele żują pszczoły

  • 14. Data: 2009-05-27 13:28:08
    Od: "Szop" <...@k...p>

    Mnie BOK powiedział, że rejestracja tylko poleconym.

  • 15. Data: 2009-05-27 13:30:26
    Od: "Bebe" <e...@g...pl>

    Użytkownik "Szop" <...@k...p> napisał w wiadomości
    > Mnie BOK powiedział, że rejestracja tylko poleconym.

    no mnie też... ale jak sie to zaczęło przeciągać to pozwolili faxem... a w
    końcu stanęło na skanowaniu i wysłałem pdfa

    --
    tylko mięczaki jedzą miód, twardziele żują pszczoły

  • 16. Data: 2009-05-27 13:30:36
    Od: Ircys <i...@p...pl>

    On 27 Maj, 15:28, "Szop" <s...@k...p> pisze...
    > Mnie BOK powiedział, że rejestracja tylko poleconym.

    okłamali Cię

    Ircys

  • 17. Data: 2009-05-27 13:32:58
    Od: Ircys <i...@p...pl>

    On 27 Maj, 13:31, "Bebe" pisze...

    > to miałeś strasznie dużo szczęścia... ja dzwoniłem w sumie do nich lekko
    > licząc 10 razy i mam w skrzynce 12 maili ,.... za każdym razem zwalali na
    > orange że im nie aktywuje kart na czas

    a ja nie miałem z tym żadnych problemów

    Ircys

  • 18. Data: 2009-05-27 15:37:46
    Od: "Bebe" <e...@g...pl>

    Użytkownik "Ircys" <i...@p...pl> napisał w wiadomości
    h.googlegroups.com...
> [...]

    > licząc 10 razy i mam w skrzynce 12 maili ,.... za każdym razem zwalali na

    miałeś dużo szczęścia.. dużo ludzi narzeka na obsługę wp w końcowej fazie
    działalności

    --
    tylko mięczaki jedzą miód, twardziele żują pszczoły