    Date: Sun, 13 Jun 2010 08:55:26 +0200
    From: Paweł <p...@n...pl>
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Subject: Wałki grafitowe

    Witam !

    Mam bardzo dużo (kilkaset kg) grafitowych wałków pokrytych po wierzchu
    miedzią. Wałki mają średnicę około 10mm i długość około 20-30 cm.
    Nie bardzo wiem jakie jest zastosowanie tych elementów. Myślę, że mogą
    to być elektrody do lamp łukowych. Planuje to wyrzucić. Trochę mi jednak
    szkoda to zrobić. Czy tego typu elementy do czegoś się jeszcze stosuje ?

    Paweł