  • 11. Data: 2010-07-27 22:17:34
    Temat: Re: Warszawa - Jastrzębia Góra - trasa - czy to dobry pomysł?
    Od: Przemysław Bernat <p...@w...pl>

    Dnia Tue, 27 Jul 2010 21:46:55 +0200, Michal Jankowski napisał(a):

    > Znaczy - nikt nawet nie mysli o jechaniu autostradą? Po wuj te
    > autostrady budują...

    Uważasz, że 90 kilometrów warte jest 17,50 i odstania w dwóch korkach na
    bramkach? A1 jest fajna, ale nie w letni weekend, gdy pół Warszawy goni do
    Łeby na plażę. Niech tej autostrady będzie 300 kilometrów, to będzie można
    nawet w okresie zmiany turnusów jej używać.

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek

  • 12. Data: 2010-07-27 22:26:58
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Przemysław Bernat <p...@w...pl> writes:

> [...]
    > Łeby na plażę. Niech tej autostrady będzie 300 kilometrów, to będzie można
    > nawet w okresie zmiany turnusów jej używać.

    Jechalem w zeszlym roku do Koscierzyny i z Wejherowa autostrada (tam
    26 lipca, z powrotem 9 sierpnia) i bylo cicho, pusto i spokojnie. Oraz
    przyjemny oddech po meczarniach drog zwyklych. Ale pchajcie sie przez
    Tczew i Gniew, bede mial na autostradzie luzniej.

    MJ
    PS. Im dluzsza bedzie, tym drozsza. Nie ma rabatu za wiecej kilometrow
    8-).

  • 13. Data: 2010-07-28 08:37:44
    Od: "Vlad The Ripper" <os^$_znaki_bez_shift@poczta.wp.pl>

    > Później będzie OK. Ale dużo później... W poniedziałek ;-)

    Szkoda tracić 2 dni urlopu :)

    > Zapchane jest z Gdyni do Redy. Sposobem na ominięcie jest pojechanie
    > Chwaszczyno - Bieszkowice - Wejherowo: ale tam jest niespodzianka w
    > postaci
    > remontu drogi i wahadeł na wlocie DW218 do Wejherowa od południa. Więc
    > jeżeli chcesz dostać się na DW218 w kierunku Krokowej i dalej do
    > Jastrzębiej - co jest słuszną koncepcję, to do Wejherowa musisz wjechać od
    > zachodu.

    Ja się zdecyduję na modyfikację planu i wycieczkę krajoznawczą DW214 z
    Warlubii(ów) do Wicka i DW213, spora częśc to trasa do Łeby, zobaczę czy z
    deszczu pod rynnę nie wpadnę :)

  • 14. Data: 2010-07-28 10:07:27
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    Vlad The Ripper pisze:
    > z Warlubii(ów)

    Warlubia :) Rodzaj nijaki - TO Warlubie.

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 15. Data: 2010-07-28 13:37:08
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    Michal Jankowski pisze:

    > Znaczy - nikt nawet nie mysli o jechaniu autostradą? Po wuj te
    > autostrady budują...

    To nie o sama autostrade chodzi (choc w okresach weekendowych kolejki na
    bramkach bywaja bardzo duze), ale o to, ze jadac nia wjezdzamy na
    obwodnice trojmiasta, ktora jest miejscami w remoncie, obwodnica konczy
    sie swiatlami, a dalej jest jeszcze domyslna droga do Pucka,
    Wladyslawowa, Jastrzebiej Gory i na cały Hel.

    Pozdr,

  • 16. Data: 2010-07-28 14:04:02
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    LEPEK <n...@n...net> writes:

> [...]
    > konczy sie swiatlami, a dalej jest jeszcze domyslna droga do Pucka,
    > Wladyslawowa, Jastrzebiej Gory i na cały Hel.

    Ale o co chodzi? Jadac DK1 tez wjezdzamy na obwodnice.

    Albo nie wjezdzamy, tak samo z A jak i z DK, autostrada ma kilka
    zjazdow.

    MJ

  • 17. Data: 2010-07-28 14:28:25
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    Michal Jankowski pisze:

    > Ale o co chodzi? Jadac DK1 tez wjezdzamy na obwodnice.

    żeby nie jechać obwodnicą, bo węzły są w remoncie, jej końcówka i dalsza
    droga na Hel w permanentnym korku, a jedyny sensowny objazd tego
    prowadzący częściowo obwodnicą w remoncie.

    > Albo nie wjezdzamy, tak samo z A jak i z DK, autostrada ma kilka
    > zjazdow.

    A teraz spójrz na mapę i wskaż mi sensowny objazd newralgicznych punktów
    prowadzący choć częściowo autostradą.

    Pozdr,

  • 18. Data: 2010-07-28 18:57:25
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Tue, 27 Jul 2010 09:31:00 +0200, Przemysław Bernat <p...@w...pl>
    wrote:

    >Pomyśl o kombinacji: Grudziądz - Warlubie - Starogard - i dalej jakoś przez
    >Kartuzy, Przodkowo, łebno do Luzina i wjedziesz do Wejherowa od zachodu.

    Jechałem tak do Łeby. To znaczy z obwodnicy odbiłem przy Auchan na
    Kartuzy, w Leźnie na Łebno, potem do Luzina. Droga może nie najlepsza,
    ale jeździłem gorszymi.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 19. Data: 2010-07-28 19:05:19
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Tue, 27 Jul 2010 09:52:07 +0200, "Grze?" <g...@o...pl> wrote:

    >Przerabiałem trasę Marki - Łeba 14 lipca, wyjechałem o 5.30 rano na miejscu
    >byłem o 12.00; jechałem 7 i było w porządku. Gorzej z powrotem, 7 wyszło ok.
    >10h.

    Ja jechałem 2 lipca - Warszawa Ursynów -> DK7 -> Pruszcz Gd. ->
    obwodnica 3city -> Leźno -> Łebno -> Luzino -> Lębork -> Łeba - około
    7h.
    Wracałem 12 lipca - Łeba -> Lębork -> Kościerzyna -> Skórcz ->
    Warlubie -> Grudziądz -> Brodnica -> Sierpc -> Płońsk -> DK 7 ->
    Warszawa Ursynów - około 8h.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280