  • 1. Data: 2010-07-27 09:07:42
    Temat: Warszawa - Jastrzębia Góra - trasa - czy to dobry pomysł?
    Od: "Vlad The Ripper" <os^$_znaki_bez_shift@poczta.wp.pl>

    Witam

    W najbliższą sobotę o 6:00 rano ruszam do Jastrzębiej Góry.
    Umyśliłem sobie trasę przez Płońsk, Sierpc, Rypin, Golub, Wąbrzeźno,
    Grudziądz dalej DK1 do obwodnicy Trójmiasta, potem z obwodnicy na DW 218 na
    Wejherowo i Krokową.

    Chodzi mi o płynny przejazd, by wolno czy szybko, ale cały czas jechać. Czy
    ta trasa to dobry pomysł? Jeśli nie prosze o alternatywy.

    DK7 nie jest alternartwą, bo jak znam życie korek będzie we wszystkich
    większych miejscowościach, które przecina, a potem cały czas od Pasłęka do
    końca trasy.

    Słyszałem o jakichs remontach na obwodnicy trójmiasta, czy proponowana trasa
    jest w miarę bezkorkowa jak na tę pore roku? Czy zjazd na DW 218 jest jakoś
    wyraźnie oznakowany, czy trzeba mocno wypatrywać i pilnować?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2010-07-27 09:31:00
    Od: Przemysław Bernat <p...@w...pl>

    Dnia Tue, 27 Jul 2010 09:07:42 +0200, Vlad The Ripper napisał(a):

    > W najbliższą sobotę o 6:00 rano ruszam do Jastrzębiej Góry.

    fatalna godzina wyjazdu. Pół Warszawy tak wyjedzie.

    > Umyśliłem sobie trasę przez Płońsk, Sierpc, Rypin, Golub, Wąbrzeźno,
    > Grudziądz dalej DK1

    Tu OK.

    > do obwodnicy Trójmiasta, potem z obwodnicy na DW 218 na
    > Wejherowo i Krokową.

    Na obwodnicy są dwa węzły w przebudowie. Może być gorąco. Ja raczej
    polecałbym pojechać przez trójmiasto. Do Gdyni będzie spokój, a od centrum
    Gdyni do Jastrzębiej korek na wiele godzin, ale nie ma żadnego sposobu na
    jego ominięcie.

    > Chodzi mi o płynny przejazd, by wolno czy szybko, ale cały czas jechać. Czy
    > ta trasa to dobry pomysł? Jeśli nie prosze o alternatywy.

    Pomyśl o kombinacji: Grudziądz - Warlubie - Starogard - i dalej jakoś przez
    Kartuzy, Przodkowo, łebno do Luzina i wjedziesz do Wejherowa od zachodu.
    Drogi siódmej kategorii odśnieżania, ale ominiesz korek gigant z Gdyni do
    Wejherowa i drugi z Szemudu do Wejherowa.

    > DK7 nie jest alternartwą, bo jak znam życie korek będzie we wszystkich
    > większych miejscowościach, które przecina, a potem cały czas od Pasłęka do
    > końca trasy.

    W sobotę około południa korek na DK7 na wjazd do Gdańska zaczynał się w
    Koszwałach: 10 kilometrów samochodów stojących zderzak w zderzak. Objazd
    przez Pruszcz Gd. zajmował podobno 2-3 godziny.

    > Czy zjazd na DW 218 jest jakoś
    > wyraźnie oznakowany, czy trzeba mocno wypatrywać i pilnować?

    Nie przegapisz: drogowskaz na Krokową.

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek

  • 3. Data: 2010-07-27 09:52:07
    Od: "Grześ" <g...@o...pl>

    Przerabiałem trasę Marki - Łeba 14 lipca, wyjechałem o 5.30 rano na miejscu
    byłem o 12.00; jechałem 7 i było w porządku. Gorzej z powrotem, 7 wyszło ok.
    10h.

    5315 (20100726) __________

  • 4. Data: 2010-07-27 10:22:36
    Od: "Vlad The Ripper" <os^$_znaki_bez_shift@poczta.wp.pl>

    Użytkownik "Przemysław Bernat" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

    > fatalna godzina wyjazdu. Pół Warszawy tak wyjedzie.

    Wcześniej raczej nie dam rady, jest szansa, że później będzie lepiej?

> [...]

    > Drogi siódmej kategorii odśnieżania, ale ominiesz korek gigant z Gdyni do
    > Wejherowa i drugi z Szemudu do Wejherowa.

    Dzięki, pomyślę nad tym. Aż tak zapchane to Wejherowo?

    Dzięki i pozdrawiam.

  • 5. Data: 2010-07-27 10:29:44
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    Vlad The Ripper pisze:
> [...]
    > Umyśliłem sobie trasę przez Płońsk, Sierpc, Rypin, Golub, Wąbrzeźno,
    > Grudziądz dalej DK1 do obwodnicy Trójmiasta, potem z obwodnicy na DW 218 na

    Scenariusz na piękną katastrofę ;)

    Do Grudziądza i na DK1 OK, ale dalej...

    Na obwodnicy remontują dwa węzły, przez które byś jechał. DW218 w
    remoncie przed Wejherowem - bardzo długie wahadło.

    Lepiej: Warlubie, Skórcz, Zblewo, Kościerzyna, Sierakowice, Lębork,
    Wicko, JGóra.

    Ewentualnie można spróbować DK1, przez Trójmiasto, w Gdyni na Estakadę
    Kwiatkowskiego na Pogórze, Kosakowo, Pierwoszyno, Mrzezino, żelistrzewo,
    Puck, Połczyno, Zdrada, Werblinia, Starzyński Dwór, Łebcz, Strzelno,
    JGóra. Ale coś mi świta, że w okolicach Mrzezina jest coś zamknięte -
    potwierdzi ktoś?

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 6. Data: 2010-07-27 10:51:31
    Od: "Vlad The Ripper" <os^$_znaki_bez_shift@poczta.wp.pl>

    > Scenariusz na piękną katastrofę ;)
    >
    > Do Grudziądza i na DK1 OK, ale dalej...
    >
    > Na obwodnicy remontują dwa węzły, przez które byś jechał. DW218 w remoncie
    > przed Wejherowem - bardzo długie wahadło.

    Dzięki za uświadomienie.

    > Lepiej: Warlubie, Skórcz, Zblewo, Kościerzyna, Sierakowice, Lębork, Wicko,
    > JGóra.

    Nadrabiam co prawda 40 km, ale i tak wydaje się, że może być szybciej niż
    przez 3 remonty w dużym ruchu.

  • 7. Data: 2010-07-27 14:40:29
    Od: Przemysław Bernat <p...@w...pl>

    Dnia Tue, 27 Jul 2010 09:52:07 +0200, Grześ napisał(a):

    > Przerabiałem trasę Marki - Łeba 14 lipca, wyjechałem o 5.30 rano na miejscu
    > byłem o 12.00; jechałem 7 i było w porządku. Gorzej z powrotem, 7 wyszło ok.
    > 10h.

    14 lipca to była środa. Powtórz ten numer 31 lipca!

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek

  • 8. Data: 2010-07-27 14:45:37
    Od: Przemysław Bernat <p...@w...pl>

    Dnia Tue, 27 Jul 2010 10:22:36 +0200, Vlad The Ripper napisał(a):

    > Wcześniej raczej nie dam rady, jest szansa, że później będzie lepiej?

    Później będzie OK. Ale dużo później... W poniedziałek ;-)

    > Dzięki, pomyślę nad tym. Aż tak zapchane to Wejherowo?

    Zapchane jest z Gdyni do Redy. Sposobem na ominięcie jest pojechanie
    Chwaszczyno - Bieszkowice - Wejherowo: ale tam jest niespodzianka w postaci
    remontu drogi i wahadeł na wlocie DW218 do Wejherowa od południa. Więc
    jeżeli chcesz dostać się na DW218 w kierunku Krokowej i dalej do
    Jastrzębiej - co jest słuszną koncepcję, to do Wejherowa musisz wjechać od
    zachodu.

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek

  • 9. Data: 2010-07-27 15:42:22
    Od: Przemysław Bernat <p...@w...pl>

    Dnia Tue, 27 Jul 2010 10:29:44 +0200, LEPEK napisał(a):

> [...]
    > Puck, Połczyno, Zdrada, Werblinia, Starzyński Dwór, Łebcz, Strzelno,
    > JGóra. Ale coś mi świta, że w okolicach Mrzezina jest coś zamknięte -

    Nie ma przejazdu na odcinku Pierwoszyno - Mrzezino! Jedyna droga z Gdyni do
    Pucka to DK6 - katastrofa! Trzeba trójmiasto mijać od zachodu: Twoja
    propozycja będzie nieco dłuższa, ale lepszymi drogami. Ja jestem
    zwolennikiem jeżdżenia w naszych okolicach jak najgorszymi drogami:
    utrzymanie prędkości przelotowej (czyli max. na prostych) 70 - 90 km/h jest
    w okolicach trójmiasta luksusem.

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek

  • 10. Data: 2010-07-27 21:46:55
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    LEPEK <n...@n...net> writes:

    > Scenariusz na piękną katastrofę ;)
    >
    > Do Grudziądza i na DK1 OK, ale dalej...

    Znaczy - nikt nawet nie mysli o jechaniu autostradą? Po wuj te
    autostrady budują...

    MJ