  • 1. Data: 2010-07-27 09:02:56
    Temat: Po jezdzie w ulewie auto głośne na luzie
    Od: "misio" <a...@o...com>

    Witam
    Niedawno jechałem w strasznej ulewie i po dużych kałużach, koleinach itp. Na
    dodatek korzystałem niedługo przed ulewą z myjni, wyjątkowo dużo wody
    kierując na tablicę rejestracyjną i co ważniejsze kratkę (wlotu powietrza) z
    przodu.
    I od tego czasu mam wrażenie ze samochód głośniej pracuje na postoju -
    zauwazyłem to jak wysiadam zamykać bramę. Jakby cos nie było nasmarowane
    albo jakiś pasek o coś ocierał. Samochód to Opel Astra I