  • 1. Data: 2010-06-15 21:26:23
    Temat: [PRESS] Więcej opłat za drogi ?
    Od: "J_K_K" <J...@i...fm>

    Trochę to nieskładnie opisane i niepełna wersja:

    http://logistyka.pb.pl/2126801,98946,platne-beda-rin
    gi-duzych-miast?ref=col3

    Pzdr

    JKK

  • 2. Data: 2010-06-15 21:52:54
    Temat: Re: [PRESS] Więcej opłat za drogi ?
    Od: "Jimiasty" <b...@c...pl>

    Użytkownik "J_K_K" <J...@i...fm> napisał:

    > http://logistyka.pb.pl/2126801,98946,platne-beda-rin
    gi-duzych-miast?ref=col3

    Ktore, na dodatek duze, miasto w Polsce posiada ring? ;-)

    --
    Pozdro. Jimiasty

  • 3. Data: 2010-06-15 22:07:26
    Temat: Re: [PRESS] Wi?cej op?at za drogi ?
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2010-06-15 21:52, Jimiasty pisze:
    > U?ytkownik "J_K_K"<J...@i...fm> napisa?:

    gi-duzych-miast?ref=col3

    > Ktore, na dodatek duze, miasto w Polsce posiada ring? ;-)

    Żadne. Poznań buduje.

    Czy gdziekolwiek na świecie obwodnice miast są płatne.
    Nie chodzi mi o system winiet jak w Austrii, ale o system bramek
    jak we Francji lub Hiszpanii. Pocieszające jest to, że jeśli obwodnice
    będą płatne to nie mogą pogonić TIR'ów z miast. To nie jest zgodne
    z konstytucją. A jak tiry wjadą do miast, to kogoś nerwy poniosą.
    Zaczną się protesty (np. jak swojego czasu w Sochaczewie) i ktoś
    z tego debilnego pomysłu zrezygnuje. Tak czy inaczej - we wspaniałym
    kraju żyjemy.

  • 4. Data: 2010-06-15 22:29:34
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    gi-duzych-miast?ref=col3

    > Ktore, na dodatek duze, miasto w Polsce posiada ring? ;-)

    Londyn, Dublin. ;)

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 5. Data: 2010-06-15 22:44:09
    Od: megrims <m...@i...pl>

    > Londyn, Dublin. ;)

    Moskwa ma 3 ringi :D

  • 6. Data: 2010-06-15 22:46:00
    Od: "Jimiasty" <b...@c...pl>

    Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <e...@3...lp> napisał:

    > Londyn, Dublin. ;)

    Nie ma takiego miasta Londyn, moze LONDEK ZDRÓJ ?

    --
    Pozdro. Jimiasty

  • 7. Data: 2010-06-15 22:55:00
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2010-06-15 22:46, Jimiasty pisze:
    > U?ytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak"<e...@3...lp> napisa?:

    > Nie ma takiego miasta Londyn, moze LONDEK ZDR?J ?

    lądyn :D

  • 8. Data: 2010-06-15 23:47:36
    Od: AL <a...@s...tam>

    megrims pisze:

    > Żadne. Poznań buduje.

    średnicówka w GOP jest swego rodzaju ringiem

    autostrada A4 wokol GOP pelnia rowniez swego rodzaju ring - a wlasciwie
    szybkie polaczenie miedzy miastami lezacymi wzdluz tej nitki - GOP w
    sumie to jedna wielka agromeracja - stad A4 moze jak najbardziej pelnic
    taka role

    Jezeli na polnocy nie macie drog - to zapraszam na Slask - tu sie
    przynajmniej cos buduje z sensownie i w miare szybko (jak na polskie
    warunki).

    Tylko jak zrobia to platne - to pedzie tragedia (bo wiekszosc przerzuci
    sie na lokalne drogi).

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 9. Data: 2010-06-15 23:49:55
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Tue, 15 Jun 2010 21:26:23 +0200, "J_K_K"
    <J...@i...fm> wrote:

    >Trochę to nieskładnie opisane i niepełna wersja:
    >
    >http://logistyka.pb.pl/2126801,98946,platne-beda-ri
    ngi-duzych-miast?ref=col3

    Na A2 już budują bramki. Jeden komplet między węzłem Piątek a Stryków,
    drugi na samym zjeździe w Strykowie, przed rondem. Ja często ze
    Zgierza jadę właśnie A2 do Strykowa. Po wprowadzeniu opłat cienko to
    widzę.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 10. Data: 2010-06-15 23:52:19
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "AL" <a...@s...tam> napisał w wiadomości news:

> [...]
    > szybkie polaczenie miedzy miastami lezacymi wzdluz tej nitki - GOP w sumie
    > to jedna wielka agromeracja - stad A4 moze jak najbardziej pelnic taka

    Chyba nie łapiesz co znaczy "ring".
    Tego typu średnicówki czy obwodnice, to kilka miast jednak ma.