  • 11. Data: 2008-07-23 10:42:51
    Temat: Re: Warszawa - swiatlowody
    Od: Tomasz Mogila <s...@a...net>

    m...@g...SKASUJ-TO.pl pisze:

    > Ja bym jeszcze do listy dodal:
    >
    > RWE Stoen, IT S.A., cos ma w Warszawie PERN,

    Spray S.A.

    Dodatkowo słyszałem, że Multimedia ma odcinek 25km ;P

    Tomasz Mogiła

  • 12. Data: 2008-07-23 16:52:58
    Od: "ttt" <t...@n...pl>

    > Ja bym jeszcze do listy dodal:
    >
    > RWE Stoen, IT S.A., cos ma w Warszawie PERN,
    >
    > Pozdrawiam
    > Marek

    A co to za firma IT S.A.?

  • 13. Data: 2008-07-23 17:10:19
    Od: "Marcin J. Kowalczyk" <k...@k...kom>

    Tomasz Śląski pisze:

    > Nie znam realiów, ale jakoś nie wierzę...

    tez nie znam realiow :) moge sie uczywiscie mylic

  • 14. Data: 2008-07-23 17:10:55
    Od: "Marcin J. Kowalczyk" <k...@k...kom>

    Mariusz 'Lesio' Leśnikowski pisze:

    > Ja tam wierze, Marcin pracuje w UPC...

    nie do konca takie UPC o jakim myslisz :>

    > ...ale w Holandii :]

    i dwa nie w sieciach a w voip.

  • 15. Data: 2008-07-24 08:25:28
    Od: " " <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    ttt <t...@n...pl> napisał(a):

    > A co to za firma IT S.A.?

    operator Intelligent Technologies, maja troche swiatlowodow w Warszawie.
    Glownie do biurowcow, sa terminowi- ja bylem zadowolony.

  • 16. Data: 2008-07-24 09:37:26
    Od: mail <""vmichalv\"@g(mail).com">

    Marcin J. Kowalczyk pisze:

    > afaik to UPC nie ma swoich wlokien

    ma i to trochę.
    do każdego odbiornika optycznego potrzebne są minimum 2 włókna (pomijam
    przypadki kaskadowania), chcesz powiedzieć do tych kilkuset odbiorników
    UPC wszystko dzierżawi ?

    pewnie część jest dzierżawiona, ale też spora część to światełko UPC.

    pozdr.
    michal.b