  • 1. Data: 2006-05-22 21:55:47
    Temat: Dns problem meczacy...
    Od: "Woyteck" <m...@p...onet.pl>

    Witam!

    Mam problem z rozwiazywaniem moich dns'ow, ktory denerwuje mnie juz dosc dlugo.
    mam sobie dns'a dns.gamma.poznan.pl, ktory przez x lat byl na jednym IP.
    Niestety zmienilismy providera.
    Nastepnie zmienilismy dane u registrara domeny poznan.pl (gdzie są teraz
    prawidlowe), oraz dane w nasku (uzywamy nowych dnsow - zmiana nazwy firmy), oraz
    oczywiscie w naszych dns'ach.

    Ale dochodza nas sluchy od klientow ze nie zawsze widac nasze dnsy.
    sprawdzilem wiec na http://www.squish.net/dnscheck/

    A tam jak na dloni widac, ze zamiast poprawnie rozwiazac adres,
    wyskakuje takie oto dziwadztwo:

    198.41.0.4 (A.ROOT-SERVERS.NET) with failed to resolve dns.fuw.edu.pl due to
    198.41.0.4 - failed to resolve ns1.net.icm.edu.pl due to 198.41.0.4 - failed to
    resolve rose.man.poznan.pl due to 198.41.0.4 - failed to resolve
    bilbo.nask.org.pl due to 198.41.0.4 - nameserver loop detected

    Nie mam pomyslu jak sobie z tym poradzic...
    Co zmienic w ustawieniach, gdzie napisac, gdyz wyglada to na jakis zamierzchly
    cache u jakiegos providera, albo co....

    Gdyby ktos mial jakis pomysl, bede wdzieczny

    --
    Wojciech Kruzel
    Eureka IS & G.pl team

  • 2. Data: 2006-05-23 16:33:38
    Temat: Re: Dns problem meczacy...
    Od: "Awex" <a...@d...tnijto.pl>

    W artykule news:442c.00000253.44723363@newsgate.onet.pl
    niejaki(a): Woyteck z adresu m...@p...onet.pl napisał(a):

    > Mam problem z rozwiazywaniem moich dns'ow, ktory denerwuje mnie juz
    > dosc dlugo. mam sobie dns'a dns.gamma.poznan.pl, ktory przez x lat
    > byl na jednym IP. Niestety zmienilismy providera.

    http://dnsreport.com/tools/dnsreport.ch?domain=gamma
    .poznan.pl

    --
    L.G.