  • 1. Data: 2006-05-21 10:44:48
    Temat: Samozwańczy cenzor - prośba o pomoc
    Od: "Szymon Inkowski" <m...@W...gazeta.pl>

    Jakiś facet od tygodni podszywa się pode mnie i wykasowuje wszystkie moje
    posty z grupy dyskusyjnej pl.pregierz. Czy można jakoś przywołać go do
    porządku?

    Właściwości jego canceli:

    Subject: cancel <e4ov73$8t...@inews.gazeta.pl>
    From: m...@g...pl
    Date: Sun, 21 May 2006 08:55:20 +0000 (UTC)
    Newsgroups: pl.pregierz

    --
    Szymon Inkowski
    http://plsocpolityka.blog.onet.pl

  • 2. Data: 2006-05-21 13:39:13
    Temat: Re: Samozwańczy cenzor - prośba o pomoc
    Od: shive <b...@n...pl>

    Szymon Inkowski napisał(a):
    > Jakiś facet od tygodni podszywa się pode mnie i wykasowuje wszystkie moje
    > posty z grupy dyskusyjnej pl.pregierz. Czy można jakoś przywołać go do
    > porządku?

    1. NTG
    2. dobrze robi

    --
    shive

  • 3. Data: 2006-05-21 13:54:47
    Od: "Szymon Inkowski" <m...@N...gazeta.pl>

    shive <b...@n...pl> napisał(a):

    > 2. dobrze robi

    Wiem co piszę i jestem przekonany, że w żadnym momencie nie naruszyłem
    regulaminu korzystania z usług internetowych, ani tym bardziej norm prawnych.
    Bezsilność moich adwersarzy zaś przejawia się w usuwaniu artykułów -
    zwłaszcza tych dotyczących zjawiska polskiego antysemityzmu.

    Link do wszystkich moich postów wysłanych na pl.pregierz: http://tiny.pl/gnz7

    Podszywanie się i usuwanie cudzych postów jest zaś nie tylko złamaniem
    regulaminu providera, lecz także stanowi naruszenie przepisów prawa.

  • 4. Data: 2006-05-21 14:23:48
    Od: shive <b...@n...pl>

    Szymon Inkowski napisał(a):
    > Podszywanie się i usuwanie cudzych postów jest zaś nie tylko złamaniem
    > regulaminu providera, lecz także stanowi naruszenie przepisów prawa.

    W konkteście tego co robisz na pręgierzu można cię nazwać tylko spamerem
    i trollem, więc weź chłopie otwórz oczy i racz NIE POJAWIAĆ SIĘ w
    miejscu, w którym cię NIE CHCĄ. Oszczędzisz sobie takich problemów, a
    inni będą mieli łatwiejsze życie.

    --
    shive

  • 5. Data: 2006-05-21 14:30:40
    Od: "Szymon Inkowski" <m...@N...gazeta.pl>

    shive <b...@n...pl> napisał(a):

    > spamerem i trollem

    Znowu gołosłowne oskarżenia. A może przytoczyłbyś jakieś sensowne argumenty?

  • 6. Data: 2006-05-21 17:07:55
    Od: shive <b...@n...pl>

    Szymon Inkowski napisał(a):
    > Znowu gołosłowne oskarżenia. A może przytoczyłbyś jakieś sensowne argumenty?

    Pamiętasz takie powiedzenie o zapasach ze świnią w błocie?

    Ze swoimi żalami idź waść na inną grupę, tu jest EN TE GIE!

    --
    shive

  • 7. Data: 2006-05-21 21:30:47
    Od: "Dominik 'Rathann' Mierzejewski" <d...@u...rangers.eu.org>

    Date: Sun, 21 May 2006 10:44:48 +0000 (UTC)
    From: Szymon Inkowski
    > Jakiś facet od tygodni podszywa się pode mnie i wykasowuje wszystkie
    > moje posty z grupy dyskusyjnej pl.pregierz. Czy można jakoś przywołać
    > go do porządku?

    > Właściwości jego canceli:

    > Subject: cancel <e4ov73$8t...@inews.gazeta.pl>
    > From: m...@g...pl
    > Date: Sun, 21 May 2006 08:55:20 +0000 (UTC)
    > Newsgroups: pl.pregierz

    To jest temat na pl.news.admin.

    Pozdrawiam,

    --
    RangersBL: http://dnsbl.rangers.eu.org/ *temporarily down*
    "I've always wanted to be an executioner, that's why I became a sysadmin."
    -- Jim Howes at news.admin.net-abuse.email

  • 8. Data: 2006-05-21 21:31:10
    Od: Krzysztof Oledzki <o...@...ns.pl>

    shive <b...@n...pl> wrote:

    > 1. NTG
    FUT warning.

    > 2. dobrze robi
    Może i dobrze, ale raczej nielegalnie, o czym chyba dobrze wie,
    skoro robi to anonimowo.

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Oledzki

    --
    Krzysztof Olędzki
    e-mail address: ole(a-t)ans(d-o-t)pl

  • 9. Data: 2006-05-22 20:30:50
    Od: "Robert" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "shive" <b...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Pamiętasz takie powiedzenie o zapasach ze świnią w błocie?
    >
    > Ze swoimi żalami idź waść na inną grupę, tu jest EN TE GIE!

    Skoro jest ntg, to dlaczego prowadzisz tak ożywiną dyskusję ? Myślisz, że tobie
    to wolno ?
    Śmiesz pouczać innych a sam nie stosujesz się do zasad. Wstyd.

    --
    R.