  • 1. Data: 2009-03-22 08:27:55
    Temat: Waszym zdaniem?
    Od: "Andrzej" <andrzej_banas(wytnij to)@o2.pl>

    Witam!
    Czy Waszym zdaniem mozliwe jest (w najblizszym czasie) , ze inni operatorzy
    np Orange POP , Era Tak Tak , wydluza waznosc konta na polaczenia
    wychodzace jak to zrobil Play w swojej ofericie Fresh?
    pzdr
    Andrzej

  • 2. Data: 2009-03-22 09:08:45
    Temat: Re: Waszym zdaniem?
    Od: "Rudy" <r...@w...pl>

    Użytkownik "Andrzej" <andrzej_banas(wytnij to)@o2.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Orange POP , Era Tak Tak , wydluza waznosc konta na polaczenia wychodzace jak

    Ja raczej wątpię aby ten okres wydłużyli. Prędzej obniżą ceny za połączenia bo
    to muszą zrobić ale tego okresu raczej nie wydłużą co dalej spowoduje efekt
    skarbonki w ich prepaidach. Trzeba więc uciekać od tych operatorów. Nastąpił
    moim zdaniem efekt osłupienia wielkiej trójcy. Będą potrzebowali dużo czasu aby
    się z tego otrząsnąć (i w między czasie stracą mnóstwo klientów) IMHO that is.

  • 3. Data: 2009-03-22 09:22:36
    Od: "Andrzej" <andrzej_banas(wytnij to)@o2.pl>

    Ano wlasnie , cholera kupilem 2 tygodnie temu nowy telefon Samsung U800 z
    tym ze ma simlock Orange bo w tej sieci mam prepaida , orientujesz sie czy
    mozliwe jest sciagniecie simlocka za pomoca kodu w tym telefonie tak jak to
    np zrobilem bratu w Nokii 6070 programem WorldUnlock Calculator. reasumijac
    kierunek jest jeden Paly tylko ten simlock ale jakos moze sobie poradze ale
    gdy sie dalo to jakos zrobic to prosze dac mi znac.
    Z gory dzieki za odpowiedz.
    pzdr
    Andrzej

  • 4. Data: 2009-03-22 09:27:29
    Od: "Krzysiek" <k...@g...w.polsce>

> [...]
    > reasumijac kierunek jest jeden Paly tylko ten simlock ale jakos moze sobie
    > poradze ale gdy sie dalo to jakos zrobic to prosze dac mi znac.

    O ile dobrze wiem istnieje możliwość ściągnięcia simlocka w salonach
    głównych Orange. Logicznie rzecz biorąc taki manewr powinien zachować
    gwarancję na telefon. Rozważ czy nie warto zrobić to "legalnie" i mieć 2
    lata gwarancji.

  • 5. Data: 2009-03-22 09:49:05
    Od: "JanKo" <b...@m...tu>

    Agent Andrzej nadaje:

    > Czy Waszym zdaniem mozliwe jest (w najblizszym czasie) , ze inni
    > operatorzy np Orange POP , Era Tak Tak , wydluza waznosc konta na
    > polaczenia wychodzace jak to zrobil Play w swojej ofericie Fresh?

    Jeśli Fresh uda się powtórzyć wejście Heyah i ściągnąć/odebrać innym
    milion klientów w ciągu 2-3 miesięcy (co będzie bardzo trudne bo
    kampania zaczyna przygasać) to Orange czy TT *zaczną* się zastanawiać
    nad swoją ofertą.

    Ja czekam kiedy wreszcie w mojej książce pojawi się więcej numerów z
    Play.

  • 6. Data: 2009-03-22 10:24:43
    Od: "Andrzej" <andrzej_banas(wytnij to)@o2.pl>

    W sumie masz racje, zapomnailem o gwarancji ktora jest 2 letnia. Duze sa to
    koszty tj sciagniecia u nich simlocka?
    pzdr
    Andrzej

  • 7. Data: 2009-03-22 10:48:47
    Od: "Radosny" <radosny@usun_to.top67.pl>

> [...]
    > głównych Orange. Logicznie rzecz biorąc taki manewr powinien zachować
    > gwarancję na telefon. Rozważ czy nie warto zrobić to "legalnie" i mieć 2

    Ściągnięcie simlocka kodem nie powoduje utraty gwarancji. Polkomtel przegrał
    kiedyś sprawę przed sądem.

    --
    Radosny

  • 8. Data: 2009-03-22 11:35:30
    Od: Mane <m...@w...pl>

    Radosny pisze:

    > Ściągnięcie simlocka kodem nie powoduje utraty gwarancji. Polkomtel przegrał
    > kiedyś sprawę przed sądem.

    Niestety w Polsce wyroki nie sa precedensowe, to ze ktos wygral nie
    znaczt ze nie bedziesz mial problemow zdejmujac sobie sim locka.

  • 9. Data: 2009-03-22 13:16:04
    Od: "Krzysiek" <k...@g...w.polsce>

    >W sumie masz racje, zapomnailem o gwarancji ktora jest 2 letnia. Duze sa to
    >koszty tj sciagniecia u nich simlocka?
    > pzdr
    > Andrzej

    Coś ok 70 zł - w salonie Orange. W komisach i innych dziuplach GSM pewnie
    ten sam kod można kupić za połowę ceny. Z tym że będzie wykradziony z
    Orange.

  • 10. Data: 2009-03-22 19:16:31
    Od: TGor <g...@w...peel>

    Mane pisze:

    > Niestety w Polsce wyroki nie sa precedensowe, to ze ktos wygral nie
    > znaczt ze nie bedziesz mial problemow zdejmujac sobie sim locka.

    Ale istnieje powaga rzeczy osądzonej. Sądy zwykle powielają wyroki w
    takich samych sprawach (identyczne okoliczności).

    Zdjęcie simlocka może jednak spowodować unieważnienie gwarancji. Niestety.
    Po szczegóły radzę zajrzeć do gwarancji - tam warunki powinny być zapisane.

    TG