  • 1. Data: 2009-03-22 05:46:02
    Temat: Założenie konta "Mój PLAY' ?
    Od: "W I A D Z I U" <w...@p...onet.pl>

    Czy zakładaliście sobie konto jak w temacie, bo ja od piątku czekam na
    aktywacje tego konta poprzez przyslanie na moja poczte linku z
    potwierdzeniem...

    Wystepują jakies problemy?

  • 2. Data: 2009-03-22 05:49:19
    Temat: Re: Założenie konta "Mój PLAY' ?
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "W I A D Z I U" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Czy zakładaliście sobie konto jak w temacie, bo ja od piątku czekam na
    > aktywacje tego konta poprzez przyslanie na moja poczte linku z
    > potwierdzeniem...
    >
    > Wystepują jakies problemy?

    Zakładałem przed tygodniem, link przyszedł natychmiast. Podałes na pewno
    dobry adres?

    wiatrak

  • 3. Data: 2009-03-22 06:31:20
    Od: spiderpl <s...@j...pl>

    W dniu 2009-03-22 06:46, W I A D Z I U pisze:
    > Czy zakładaliście sobie konto jak w temacie, bo ja od piątku czekam na
    > aktywacje tego konta poprzez przyslanie na moja poczte linku z
    > potwierdzeniem...
    >
    > Wystepują jakies problemy?

    sprawdź czy mail od play nie został uznany jako spam

  • 4. Data: 2009-03-22 07:07:03
    Od: Tomek <a...@m...pl>

    W I A D Z I U pisze:
    > Czy zakładaliście sobie konto jak w temacie, bo ja od piątku czekam na
    > aktywacje tego konta poprzez przyslanie na moja poczte linku z
    > potwierdzeniem...
    >
    > Wystepują jakies problemy?

    zakładałem ostatnio dwa razy i mail przychodził natychmiast
    az

  • 5. Data: 2009-03-22 08:25:15
    Od: "Slavekk" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "W I A D Z I U" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Czy zakładaliście sobie konto jak w temacie,

    Tak

    > bo ja od piątku czekam na aktywacje tego konta poprzez przyslanie na moja
    > poczte linku z potwierdzeniem...

    Mail przyszedł natychmiast

    > Wystepują jakies problemy?

    nie

    Sławek

  • 6. Data: 2009-03-22 11:30:00
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "W I A D Z I U" news:gq4jei$sp6$1@atlantis.news.neostrada.pl

    > Czy zakładaliście sobie konto jak w temacie, bo ja od piątku czekam na
    > aktywacje tego konta poprzez przyslanie na moja poczte linku z
    > potwierdzeniem...

    Zakładałem we czwartek - na e-maila czekałem około 20 minut. E-mail szedł na
    skrzynie na interii.

  • 7. Data: 2009-03-22 11:37:26
    Od: "W I A D Z I U" <w...@p...onet.pl>

    > sprawdź czy mail od play nie został uznany jako spam

    Dobra, juz OK - w spamie nie bylo lecz sam to uznalem zaspam z pospiechu i
    wyladowalo w koszu.... tam wlasnie siedzialo.

    Dzieki