  • 11. Data: 2011-02-24 11:18:14
    Temat: Re: Wbudowany tuner SAT ?
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik " THX" <j...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:ik5d3n$j0d$1@inews.gazeta.pl...
    > Czyli szukać w specyfikacjach DVB-S ?

    Raczej dvb-s2, żeby mieć HD.

    > Czy taką płytkę można dokupić i domontować do niektórych modeli ?
    > Dodatkowo jestem już w zasięgu naziemnej DVB z Emitela.

    No to jeszcze tunera dvb-t mpeg-4 potrzebujesz w tv.
    Ale chyba już wszystkie taki mają.

    Ja bym przy takim kombajnie (bo tanio to na pewno nie wyjdzie) wymagał
    jeszcze funkcji pvr, może być na dysku zewnętrznym, oraz gniazda CI, a
    najlepiej dwóch.
    Wtedy możesz zrezygnować z dodatkowych pudełek.

    > Czy telewizor z wbudowanym odbiornikiem satelitarnym ma dwa osobne gniazda
    > antenowe - satelitarne i naziemne - czy raczej jedno ?

    Dwa, zresztą to trochę inne gniazda.

    > Miałem własny talerz ze 20 lat temu, później to już tylko kabel.
    > Ale kablówka drogo wychodzi miesiąc w miesiąc abonament.

    A spodziewasz się, że z satelity za darmo obejrzysz cokolwiek ciekawego?
    No to z miejsca zapomnij.

  • 12. Data: 2011-02-24 12:03:33
    Od: " THX" <j...@W...gazeta.pl>

    Nie wiem, OIDP 2 sztuki konwerterów, ale obydwa na tego samego satelitę.
    Konwwerter może i ma zasilanie jeśli musi, ale po drodze
    rozgałężniki/odgałęźniki są pasywne bez zasilania.
    Zdaje się jeszcze sygnał naziemny z anteny dachowej jest w wpuszczony w ten
    sam kabel.

    -----

  • 13. Data: 2011-02-24 12:42:34
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2011-02-24 11:49, * THX* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
    > Czyli
    znowu wylazł topposter przebrzydły z KF - nie na długo...

  • 14. Data: 2011-02-24 12:45:28
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Mirek Ptak" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    > Dnia 2011-02-24 11:49, * THX* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    > odpisać:
    > znowu wylazł topposter przebrzydły z KF - nie na długo...

    Ano - woli konta zmieniać, niż nauczyć się pisać po ludzku.
    Ale jego wola, KF jest pojemny.

  • 15. Data: 2011-02-24 12:58:07
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2011-02-24 13:03, THX pisze:
> [...]
    > rozgałężniki/odgałęźniki są pasywne bez zasilania.
    > Zdaje się jeszcze sygnał naziemny z anteny dachowej jest w wpuszczony w ten

    hmmm, muszę robić tak samo, będzie taniej.
    i bez prądu ;-)
    jak mi zabraknie miejsc to dołożę ze dwa konwertery

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 11.3 - power of linux

  • 16. Data: 2011-02-24 15:01:20
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > Pasywnie, czyli same splittery bez dodatkowego zasilania
    > (czyli bez
    > wzmacniania).

    Nie ma takiej możliwości :-))). Jest na pewno zestaw
    multiswitchów.

  • 17. Data: 2011-02-24 15:04:37
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > Nie wiem, OIDP 2 sztuki konwerterów, ale obydwa na tego
    > samego satelitę.
    > Konwwerter może i ma zasilanie jeśli musi, ale po drodze
    > rozgałężniki/odgałęźniki są pasywne bez zasilania.

    "(jeden talerz na dachu rozprowadzony pasywnie do
    kilkudziesięciu mieszkań)"
    Nie da się tak zrobić. Tzn. da się, ale pradopodobnie nie
    będzie działało ;-))). Chyba że na te kilkadziesiąt gniazd
    tylko do kilku będą podłączone tunery. I to też nie na
    chybił trafił ;-)))

  • 18. Data: 2011-02-24 19:04:20
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    W dniu 2011-02-23 20:38, THX pisze:

    > Czy warto szukać tunera jeszcze analogowego, czy raczej juz nastawiać się na
    > sygnał cyfrowy ?

    Nie wiem czy warto, ja swój analogowy odstawiłem na półkę w piwnicy 11
    lat temu ...

  • 19. Data: 2011-02-26 13:47:39
    Temat: Re: Wbudowany tuner SAT ? [Reklama]
    Od: kaczor1 <r...@k...net.pl>

    On 24 Lut, 12:18, "Cavallino" <c...@k...pl> wrote:
    > U ytkownik " THX" <j...@W...gazeta.pl> napisa w wiadomo
    cinews:ik5d3n$j0d$1@inews.gazeta.pl...

    > Raczej dvb-s2, eby mie HD.

    > No to jeszcze tunera dvb-t mpeg-4 potrzebujesz w tv.
    > Ale chyba ju wszystkie taki maj .
    >
    > Ja bym przy takim kombajnie (bo tanio to na pewno nie wyjdzie) wymaga
    > jeszcze funkcji pvr, mo e by na dysku zewn trznym, oraz gniazda CI, a
    > najlepiej dw ch.
    > Wtedy mo esz zrezygnowa z dodatkowych pude ek.

    Technisat robi takie telewizory, w różnych kombinacjach.
    Są z zabudowanym comax'em, slotami CI lub CI+, dyskami wewnętrznymi,
    lub z możliwością
    nagrywania na zewnętrzne. Z podwójnym, lub pojedynczym tunerem i
    oczywiście z DVB-T w MPEG 4
    Na targach IFA pokazywali również model z pełnym Internetem, miał
    wczytaną przeglądarkę Opera.
    Ale tak jak piszesz. Nie są to tanie odbiorniki, w marketach na pewno
    ich się nie spodka, a i w Internecie,
    też są sprzedawane jedynie najniższe modele.

  • 20. Data: 2011-02-27 05:15:10
    Od: "Jingiel" <x...@x...xxx>

    Może cos takiego
    http://telewizor.info.pl/Loewe_Art_47_SL_Full_HD_100