  • 11. Data: 2012-11-21 17:29:42
    Temat: Re: We Włocławku pojebało...
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 2012-11-21 17:23, Marcin N pisze:

    > Od +11? A jaki błąd pomiaru? Czasem nie 3 km/h?

    Powtarzam co słyszałem. Najniższe jakie widziałem zrobione 66km/h,
    najszybszy z tych 18 miał 109km/h, albo 119km/h (tego pewny nie jestem).

  • 12. Data: 2012-11-21 17:30:47
    Od: <2...@...173047.invalid> (Tom N)

    Marcin N w

    > Od +11? A jaki błąd pomiaru? Czasem nie 3 km/h?

    No i? Za przekroczenie od 6 do 10 jest 50PLN, ale nie wolno takich zdjęć
    przetwarzać/zapisywać...

    --
    'Tom N'

  • 13. Data: 2012-11-21 18:01:36
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-11-21 17:30, (Tom N) pisze:
    > Marcin N w

    > No i? Za przekroczenie od 6 do 10 jest 50PLN, ale nie wolno takich zdjęć
    > przetwarzać/zapisywać...

    Do 10 km przekroczenie jest bezkarne.

    --
    MN

  • 14. Data: 2012-11-21 18:38:34
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    >Od +11? A jaki błąd pomiaru? Czasem nie 3 km/h?

    Taka ustawa, nakazuje lapac od +10, to funkcjonariusze lamac prawa nie
    moga.

    A blad pomiaru ... nawet jak te 3 km/h mniej miales, to i tak 8km/h za
    duzo ... aczkolwiek moze bys w sadzie cos wskoral, bo 8 rowniez
    ustawowo niekaralne :-)

    J.

  • 15. Data: 2012-11-21 18:43:14
    Od: <8...@3...184314.invalid> (Tom N)

    Marcin N w

    > Do 10 km przekroczenie jest bezkarne.

    Hehehe, usunęli E 06 z rozporządzenia z tabelką punktową...

    Ale IMHO nie usunęli z tabelki w rozporządzeniu w sprawie wysokości grzywien
    nakładanych w drodze mandatów karnych za wybrane rodzaje wykroczeń, ergo nie
    jest bezkarne.

    --
    'Tom N'

  • 16. Data: 2012-11-21 18:46:25
    Od: <7...@4...184625.invalid> (Tom N)

    J.F w

    > A blad pomiaru ... nawet jak te 3 km/h mniej miales, to i tak 8km/h za
    > duzo ... aczkolwiek moze bys w sadzie cos wskoral, bo 8 rowniez
    > ustawowo niekaralne :-)

    Szukaj tej ustawy, co mówi o karaniu, a potem rozporządzenia, które określa
    wysokość mandatów -- IMHO dalej jest za przekroczenie 6-10 do 50PLN, to, że
    punktów nie przypisują, to inna sprawa...

    --
    'Tom N'

  • 17. Data: 2012-11-21 18:48:01
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > Czy kogoś nie pojebało przypadkiem?

    Owszem, ze sie tak wyraze najbardziej pojebalo polskie społeczeństwo :)

    sz.

  • 18. Data: 2012-11-21 19:10:24
    Od: Rafał Grzelak <s...@s...com>

    anacron wrote:

    > ps. A i tak nie wiem, czy ja o wszystkim wiem

    Bo to ostatnia niezalepiona dziura w A1 miedzy Polska centralna i
    Gdanskiem, wiec ostatnia okazja na strzyzenia - na autostradzie nie
    bedzie tak latwo.

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 19. Data: 2012-11-21 19:48:48
    Od: kapec <k...@o...pl>

    W zeszlym tygodniu stali o 1 w nocy na wylocie na Gdansk. Zatrzymali
    nas, bo kolega podobno wyprzedzal na zakazie (nie wyprzedzal, jechal
    rowno). Potem zmienil kwalifikacje na stworzenie zagrozenia w ruchu -
    600zl, pozniej chcial zabrac dowod na przyczepke rzekomo za klejona
    lampe, a na koncu mandat, bo kolega podobno nic w lusterkach nie
    widzial, bo przyczepa szeroka i powinien jezdzic z takimi jak do
    ciagania kempingow. Aha. Radiowoz schowany w krzakach, nieoswietlony.
    Na moje zwrocenie uwagi, czy przypadkiem nie maja zakazu
    krzakoterapii, co grozi postepowaniem dyscyplinarnym i postraszeniu,
    ze fotki zrobie i wysle do komendy wojewodzkiej skonczylo sie na
    pouczeniu.
    Zakaz parkowania po krzakach maja, zgodnie z tym:
    ZARZĄDZENIE NR 609

    KOMENDANTA GŁÓWNEGO POLICJI

    z dnia 25 czerwca 2007 r.

    w sprawie sposobu pełnienia służby na drogach przez policjantów

    Na podstawie art. 7 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 6 kwietnia 1990 r. o
    Policji (tekst jednolity Dz. U. z 2007r. nr 43, poz. 277 ze zmianą Dz.
    U. z 2007 r. nr 57, poz. 390) zarządza się, co następuje:

    Rozdział 3 Sposób pełnienia służby na drogach przez policjantów

    § 18.
    1. W zależności od potrzeb, policjant sprawuje nadzór nad
    bezpieczeństwem, porządkiem ruchu drogowego, w sposób:

    1) dynamiczny, polegający na patrolowaniu trasy pojazdem służbowym z
    prędkością zapewniającą obserwację ruchu drogowego lub pieszo;
    2) statyczny, polegający na wykonywaniu czynności na posterunku lub
    podczas kierowania ruchem;
    3) dynamiczno-statyczny, polegający na przemiennym wykonywaniu
    czynności, o których mowa w pkt 1 i 2.
    2. Podczas pełnienia służby w sposób statyczny radiowóz powinien być
    ustawiony w miejscu bezpiecznym i widocznym dla uczestników ruchu.

    3. W warunkach niedostatecznej widoczności w radiowozie oznakowanym
    powinien być włączony świetlny napis "POLICJA".

  • 20. Data: 2012-11-21 20:15:40
    Od: Rafał Grzelak <s...@s...com>

    kapec wrote:

    > Zakaz parkowania po krzakach maja, zgodnie z tym:
    > ZARZĄDZENIE NR 609
    >
    > KOMENDANTA GŁÓWNEGO POLICJI
    >
    > z dnia 25 czerwca 2007 r.
    [...]

    Ostatnio malo jezdze, ale chyba i tak w koncu pozbieram te takie 'zlote
    mysli', wydrukuje ze spisem rzeczowym i bede wozil w aucie na wypadek
    jakby mnie chcieli naciagnac.

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl