  • 11. Data: 2020-04-28 23:46:35
    Temat: Re: WiFi calling wg Plus
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-04-28 o 19:34, p...@g...com pisze:
    > Natywnie czyli z poziomu dialera. A używam tak że konfiguruje sip-a w routerze i w
    telefonie Xiaomi. Fajna sprawa można się pozbyć telefonu bezprzewodowego w domu.

    Ale router masz chyba też i w telefonie?

  • 12. Data: 2020-04-29 05:52:19
    Od: p...@g...com

    W dialerze, tak samo jak przy dual SIM. GSM/SIP lub pytaj. Przekierowanie
    stacjonarnego na smartfona (pozbyłem się dodatkowych słuchawek) i każdy dostał swój
    numer. Kwestia numeru jest dla mnie nieistotna.

  • 13. Data: 2020-04-29 09:55:10
    Od: Trybun <L...@j...cb>

    W dniu 28.04.2020 o 19:27, p...@g...com pisze:
    > --Bez jaj, naprawdę masz Xiaomi które obsłuży usługę wifi calling polskich
    > operatorów?
    >
    > Nawet mi nie mów że T-Mobile czy Orange to polscy operatorzy a jeśli dymają klienta
    w Polsce to UOKiK powinien się im przyjrzeć może cwaniakuja tak jak przy roamingu i
    potrzebna jest reprymenda.

    Chodzi o operatorów działających na rynku polskim.

  • 14. Data: 2020-04-29 10:09:03
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 28 Apr 2020 20:52:19 -0700 (PDT),
    p...@g...com wrote:
> [...]
    > tacjonarnego na smartfona (pozbyłem się dodatkowych słuchawe
    > k) i każdy dostał swój numer. Kwestia numeru jest dla mnie n

    Ale to nie chodzi o to co jest dla Ciebie istotne tylko to co ważne
    dla tych co chcą się z Tobą skontaktować.
    Teraz pod iloma numerami jesteś dostępny?
    A mógłbyś byś być pod jednym bez względu na lokalizację, co dla
    dzwoniących do Ciebie jest kluczowe.

    --
    Marek

  • 15. Data: 2020-04-29 11:53:04
    Od: p...@g...com

    --Ale to nie chodzi o to co jest dla Ciebie istotne tylko to co ważne dla tych co
    chcą się z Tobą skontaktować.Teraz pod iloma numerami jesteś dostępny?

    Dwoma. GSM i SIP. Jeden smartfon

    --A mógłbyś byś być pod jednym bez względu na lokalizację, co dla dzwoniących do
    Ciebie jest kluczowe.

    Dlaczego ? W godzinach pracy GSM później SIP no chyba że gdzieś wyjdę wtedy GSM.
    Wi-Fi calling mam ale szczerze mówiąc gdyby to zabrali to pewnie bym nie zauważył.

  • 16. Data: 2020-04-29 14:12:59
    Od: p...@g...com

    --chodzi o operatorów działających na rynku polskim.

    Nie można ich wkładać do jednego worka. T-Mobile czy Orange ma gotowe rozwiązania a
    Plus wymyślił coś niekoniecznie lepszego.

  • 17. Data: 2020-04-30 07:37:55
    Od: p...@g...com

    Nic mi na ten temat nie wiadomo. Używam routera AVM 3490. Ale najlepsze że SIP działa
    też poza moim Wi-Fi czyli mając zasięg GSM/LTE mogę dzwonić przez numer stacjonarny.

  • 18. Data: 2020-04-30 11:06:57
    Od: Trybun <L...@j...cb>

    W dniu 29.04.2020 o 14:12, p...@g...com pisze:
    > --chodzi o operatorów działających na rynku polskim.
    >
    > Nie można ich wkładać do jednego worka. T-Mobile czy Orange ma gotowe rozwiązania a
    Plus wymyślił coś niekoniecznie lepszego.

    Można, do niedawna myślałem że większej padaki jak Minus w Polsce nie
    znajdzie. Okazuje się że p Żak ma pilnego ucznia - T-Mobile. Jakieś 3-4
    miesiące temu T-M postawił wedle mojej wsi maszt,. Przy stawianiu robota
    paliła im się w rękach jak PRLowskim przodownikom pracy. Postawili,
    pomalowali, poobwieszali światłami jak choinkę w tempie wręcz
    błyskawicznym, jednak na tym koniec. Tylko 15ego każdego miesiąca na pół
    godziny włączają przekaźnik. Potencjalnych klientów i ich potrzeby mają
    zwyczajnie gdzieś.

    Orange, - widziałeś nową stronę internetową i aplikację "Mój Orange"? -
    Bez podania nr buta nie dowiesz się na czym stoisz... Dlaczego te qrwy
    robią wszystko aby klienta do siebie totalnie zniechęcić?

  • 19. Data: 2020-05-01 09:33:09
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Gdzie teraz najlepiej wykupić SIPa -wiadomo tanio i dobrze?

  • 20. Data: 2020-05-02 20:17:25
    Od: Jingiel <x...@x...xx>

    W dniu 2020-05-01 o 09:33, ąćęłńóśźż pisze:
    > Gdzie teraz najlepiej wykupić SIPa  -wiadomo tanio i dobrze?

    halonet?