  • 1. Data: 2011-01-12 02:47:36
    Temat: Wibracje spowodowane pracą silnika
    Od: muk <n...@m...pl>

    Cześć.
    Mam pewien problem z moim Polo 1.3 95r. (o ile to istotne). Problem
    pojawił się po zmianie zestawu skrzynia biegów + sprzęgło i objawia się
    tym, że w zakresie ~2100 - ~2300 rpm wewnątrz samochodu odczuwalne są
    wyraźne wibracje. Poza tym przedziałem wszystko jest tip-top. Zjawisko
    występuje zarówno przy wrzuconym biegu, po "wciśnięciu" sprzęgła i bez
    wrzuconego biegu, więc logika podpowiada mi, że nie jest to wina
    skrzyni. Gdzie więc powinienem szukać usterki i na jakie wydatki
    powinienem się przygotować?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2011-01-12 16:31:48
    Temat: Re: Wibracje spowodowane pracą silnika
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2011-01-12 02:47, muk pisze:
    > skrzyni. Gdzie więc powinienem szukać usterki i na jakie wydatki
    > powinienem się przygotować?
    Prawdopodobnie przy demontażu/montażu coś skopali z poduszkami
    skrzyni/silnika. Może źle przykręcili, a może były w kiepskim stanie i
    pozrywali - w każdym razie to pierwsza rzecz, jaką bym oglądał.

    Maciek