  • 1. Data: 2011-01-12 09:27:45
    Temat: WWA - szybkie pytanie
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Cześć
    Koledzy - Muzeum Techniki przy Pałacu Kulturu, jest od strony której
    ulicy? Marszałkowskiej?

  • 2. Data: 2011-01-12 09:29:25
    Temat: Re: WWA - szybkie pytanie
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 12 Jan 2011 09:27:45 +0100 osobnik zwany Przemys?aw
    Czaja wystukał:

    > Cześć
    > Koledzy - Muzeum Techniki przy Pałacu Kulturu, jest od strony której
    > ulicy? Marszałkowskiej?

    Od Alej Jerozolimskich

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 3. Data: 2011-01-12 09:32:24
    Od: Przemysław Czaja <p...@p...fm>

    > Dnia pięknego Wed, 12 Jan 2011 09:27:45 +0100 osobnik zwany Przemys?aw
    > Czaja wystukał:

    > Od Alej Jerozolimskich

    No jak błyskawica normalnie masti :)

    czyli wynurzając się z dworca PKP przecinam E.Plater i wejde prosto w
    Muzeum?

  • 4. Data: 2011-01-12 09:33:29
    Od: Shrek <lskorupka@wirtualna>

    > Cześć
    > Koledzy - Muzeum Techniki przy Pałacu Kulturu, jest od strony której
    > ulicy? Marszałkowskiej?

    Od tego "rogu" PKiN Al. Jerozolimskie/Emilii Plater (bardziej od Aleii).
    Parkingi albo na Al. Jerozolimskich (strefa płatnego parkowania), albo
    Złote Tarasy, albo prywatny pod PKiN (wjazd od Emilii Plater).

    Shrek.

  • 5. Data: 2011-01-12 09:37:36
    Od: Shrek <lskorupka@wirtualna>

    > No jak błyskawica normalnie masti :)
    >
    > czyli wynurzając się z dworca PKP przecinam E.Plater i wejde prosto w
    > Muzeum?

    O tu:

    http://tinyurl.com/4azv66l

    Shrek.

  • 6. Data: 2011-01-12 09:44:00
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 12 Jan 2011 09:32:24 +0100 osobnik zwany Przemysław
    Czaja wystukał:

    > No jak błyskawica normalnie masti :)
    >
    > czyli wynurzając się z dworca PKP przecinam E.Plater i wejde prosto w
    > Muzeum?

    jeśli z buta to tak. Samochodem trzeba trochę naokoło :)
    Ale mapka Shreka pokazuje dokładnie wejście.

  • 7. Data: 2011-01-12 09:46:07
    Od: Przemysław Czaja <p...@p...fm>

    Użytkownik "Shrek" > O tu:

    > http://tinyurl.com/4azv66l

    Nie pomyślałem o ZUMI - a tak ładnie wszystko widać - dziękuję Shreku i
    masti również dzieki - bardzo mi pomogliście.

    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2011-01-12 09:58:39
    Od: Przemysław Czaja <p...@p...fm>

    Użytkownik "masti"

    > jeśli z buta to tak. Samochodem trzeba trochę naokoło :)
    > Ale mapka Shreka pokazuje dokładnie wejście.

    Tym razem "z buta" , czyli właściwie napisałem NTG ;-)

    Pozdro.

  • 9. Data: 2011-01-12 10:19:59
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 12 Jan 2011 09:58:39 +0100 osobnik zwany Przemysław
    Czaja wystukał:

    > Użytkownik "masti"

    > Tym razem "z buta" , czyli właściwie napisałem NTG ;-)

    ale w Muzeum są samochody :)
    Choć niestety całośc to taki relikt PRLu
    fajne rzeczy ale nie zmieniło się nic od dziesiątków lat :(

  • 10. Data: 2011-01-12 14:31:18
    Od: "Adam Szewczak" <horses_usuń@poczta.onet.pl>

    Użytkownik "masti" <g...@t...hell> napisał w wiadomości grup
> [...]
    >>
    > ale w Muzeum są samochody :)
    > Choć niestety całośc to taki relikt PRLu
    > fajne rzeczy ale nie zmieniło się nic od dziesiątków lat :(

    Jak chcecie poogladac samochody, i to bardzo fajne, to trzeba isc do
    oddzialu muzeum techniki na ul. Filtrowa, skromnie ale dla mnie to super
    miejsce.

    PZDr
    Adam