  • 1. Data: 2010-07-17 13:44:05
    Temat: Preparat R-STOP
    Od: "SpielMann" <a...@o...pl>

    Witajcie.
    Mam pytanie. Orietuje się ktos może, w którym motoryzacyjnym w Bydgoszczy
    dostanę preparat antykorozyjny R-STOP?
    Nie mam czasu na jego szukanie, a wiem, że jest b. skuteczny.
    Pozdr.
    SpielMann

  • 2. Data: 2010-07-17 22:34:16
    Temat: Re: Preparat R-STOP
    Od: "news.mm.pl" <b...@z...pl>

    podobno tylko
    brunox

  • 3. Data: 2010-07-18 16:12:25
    Od: "SpielMann" <a...@o...pl>

    > podobno tylko
    > brunox

    Tez tak slyszalem, ale wiem, że długo ponoć schnie, a ja ze tak powiem musze
    w ciagu kilku godzin zalatwić sprawę... :)

  • 4. Data: 2010-07-19 10:00:31
    Od: "kml" <A...@g...lp>

    Użytkownik "SpielMann" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Tez tak slyszalem, ale wiem, że długo ponoć schnie, a ja ze tak powiem
    > musze w ciagu kilku godzin zalatwić sprawę... :)

    Używałem tego i nie powiem żeby to działało w jakiś cudowny sposób. Schnie
    szybko to prawda, ale tam gdzie było rude to po zimie wyszło rude pomimo
    tego, że robiłem tak jak kazali. Co prawda było to w starych samochodzie,
    ale nie na elemencie wyżartym na wylot.

    --
    pozdrawiam
    kml