  • 11. Data: 2020-01-18 10:56:59
    Temat: Re: Więcej ofiar na polskich drogach. Co dziesiąty wypadek jest śmiertelny
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    Witaj Poldek, 17 sty 2020 w news:qvsjk6$1q6g$1@gioia.aioe.org
    napisałeś/aś:

    > Jak to nic się nie robi - a likwidacja fotoradarów i ustawienie tych
    > paru sztuk na krzyż, które pozostały na +30 i nie egzekwowanie nawet
    > tych przekroczeń to jest nic?

    Nie wiem, czy czasem nie przeczytałem tego...na grupie, ale ktoś
    zauważył, że od lat stosują taktykę "rozciągania" "ekspansji" linii
    ciągłych. Gdzie była przerywana, namalujemy kawałek ciągłej, a potem
    jeszcze kawałek. Nie wiem czy to potwierdzicie, a ja tak dużo nie
    jeżdzę po różnych trasach, to nie wiem.

  • 12. Data: 2020-01-18 18:32:06
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2020-01-17 o 19:43, Shrek pisze:

    > A nie ma?

    https://www.auto-swiat.pl/wiadomosci/aktualnosci/cor
    az-wiecej-wypadkow-na-autostradach/mz71pgw

  • 13. Data: 2020-01-19 12:11:17
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 18.01.2020 o 18:32, Poldek pisze:

    > https://www.auto-swiat.pl/wiadomosci/aktualnosci/cor
    az-wiecej-wypadkow-na-autostradach/mz71pgw

    No właśnie - tak sądziłem, że są - ktoś porównywał jak to wypada w
    stosunku do reszty dróg?

    --
    Shrek

  • 14. Data: 2020-01-19 12:42:59
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2020-01-19 o 12:11, Shrek pisze:

    az-wiecej-wypadkow-na-autostradach/mz71pgw

    > No właśnie - tak sądziłem, że są - ktoś porównywał jak to wypada w
    > stosunku do reszty dróg?

    Tak jest - na autostradach i drogach ekspresowych więcej wypadków niż na
    zwykłych drogach.

  • 15. Data: 2020-01-19 13:08:17
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 19.01.2020 o 12:42, Poldek pisze:

    > Tak jest - na autostradach i drogach ekspresowych więcej wypadków niż na
    > zwykłych drogach.

    To żeś mnie zaskoczył. Myślałem że krajówka vs autostrada wypada
    zdecydowanie na niekorzyść krajówki.

    --
    Shrek

  • 16. Data: 2020-01-19 14:52:32
    Od: p...@g...com

    To dużo, biorąc pod uwagę, że w Polsce jest tylko nieco ponad 1,6 tys. km autostrad.
    Niestety, w porównaniu z 2016 r. zeszłoroczne statystyki oznaczają wzrost liczby
    wypadków o 15%, zabitych o 40% i rannych o 15%.

    Ćwoki zaczęły budować autostrady ale nie pomyślały o edukacji, zmianie przepisów itp.
    zakładając że gamonie u koryta wpadną (teraz, nagle) na pomysł o odstępie minimalnym
    to kulawe przepisy będą za 10 lat ;-)

    PS mamy do czynienia z ludźmi opóźnionymi potocznie zwanymi debilami więc porzućcie
    wszelką nadzieję i bądźcie czujni ;-)

  • 17. Data: 2020-01-19 17:40:06
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2020-01-19 o 14:52, p...@g...com pisze:
    > To dużo, biorąc pod uwagę, że w Polsce jest tylko nieco ponad 1,6 tys. km
    autostrad.

    Mamy 4 tys km dróg klasy A i S.

    --
    MN

  • 18. Data: 2020-01-19 17:50:40
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 19 Jan 2020 05:52:32 -0800 (PST),
    p...@g...com napisał(a):

> [...]
    > tys. km autostrad. Niestety, w porównaniu z 2016 r. zeszłoroczne
    > statystyki oznaczają wzrost liczby wypadków o 15%, zabitych o 40% i

    Ale przybywa ekspresowek. Z Wrocka mozna juz prawie do Bydgoszczy
    pojechac S5 ..

> [...]
    > zmianie przepisów itp. zakładając że gamonie u koryta wpadną
    > (teraz, nagle) na pomysł o odstępie minimalnym to kulawe przepisy

    Ale czy trzeba ? Przeciez mamy przepis ... tylko niesprecyzowany :-)

    Patrzac na wyczyny naszych kierowcow we mgle ... moze i by sie
    przydal, ale wiekszosc jednak szkopski odstep trzyma, a potem i tak
    karambol na 20 samochodow. Tyle, ze nikt nie ginie :-)

    J.