  • 1. Data: 2020-01-15 17:14:06
    Temat: VW zaproszony do kasy ;-)
    Od: p...@g...com

    http://moto.pl/MotoPL/7,88389,25600876,volkswagen-uk
    ranany-w-polsce-za-afere-dieselgate-musi-zaplacic.ht
    ml

  • 2. Data: 2020-01-15 17:38:40
    Temat: Re: VW zaproszony do kasy ;-)
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 15.01.2020 o 17:14, p...@g...com pisze:
    > http://moto.pl/MotoPL/7,88389,25600876,volkswagen-uk
    ranany-w-polsce-za-afere-dieselgate-musi-zaplacic.ht
    ml

    120 baniek za 5 lat dilerki oszukanymi samochodami - pół paska dziennie.
    Opłaca się za to, żeby żaden plastic car z indii lub chin im na rynek
    nie wszedł.

    --
    Shrek

  • 3. Data: 2020-01-15 17:46:48
    Od: p...@g...com

    Autralijczycy przetarli nam drogę ;-)

    Die 100.000 vom Dieselskandal betroffenen australischen Kunden könnten im Schnitt bei
    Teilnahme aller Fahrzeuge mit einer Zahlung von 1400 australischen Dollar (870 Euro)
    rechnen, hatte der Konzern im September mitgeteilt.

    Bekneli tamtejszemu urzędowi ale także dogadali się z klientami którzy dostali po
    niecałe 4 tys PLN na głowę.

  • 4. Data: 2020-01-15 17:53:21
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 15.01.2020 o 17:46, p...@g...com pisze:

    > Bekneli tamtejszemu urzędowi ale także dogadali się z klientami którzy dostali po
    niecałe 4 tys PLN na głowę.

    Akurat w naszym prawodawstwie i rzeczywistości to oddawanie klientom
    kasy rzeczywiście byłoby dyskusyjne - należy udowodnić poniesienie
    straty... a stratę tak naprawdę ponieśli ci z drugiej strony rury...

    --
    Shrek

  • 5. Data: 2020-01-15 19:58:05
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-01-15 17:14, p...@g...com wrote:
    > http://moto.pl/MotoPL/7,88389,25600876,volkswagen-uk
    ranany-w-polsce-za-afere-dieselgate-musi-zaplacic.ht
    ml

    500+ ?

    Co z tego będą mieli poszkodowani, że jakaś firma zapłaci urzędowi karę
    a nawet upadnie?!

  • 6. Data: 2020-01-15 19:59:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    ranany-w-polsce-

    > 120 baniek za 5 lat dilerki oszukanymi samochodami - pół paska
    > dziennie. Opłaca się za to, żeby żaden plastic car z indii lub chin
    > im na rynek nie wszedł.

    No własnie tez rozbawiła mnie ta kwota.
    Oczywiście w zadnym medium rzeczowo faktowym nie znalazł się dziennikarz
    który przeanalizowałby te sprawe.

    Jedyne co usłyszałem dajacego nadzieje (aczkolwiek niewielka) to ze taka
    kara daje jakies dodatkowe argumenty przy dochodzeniu roszczen cywilnych.
    Moze dopiero teraz sie zacznie? Tak, wiem...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Synonim jest to słowo, którego pisarz używa, gdy nie wie,

  • 7. Data: 2020-01-15 23:51:30
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    >http://moto.pl/MotoPL/7,88389,25600876,volkswagen-u
    kranany-w-polsce-za-afere-dieselgate-musi-zaplacic.h
    tml

    Ale ale ... czy adresat tej kary jest zasadny ?

    O wlasnie
    "Jak donosi tvn24bis.pl, który uzyskał odpowiedź rzecznika Volkswagen
    Group Polska w tej sprawie,
    zdaniem firmy postępowanie było prowadzone przeciwko niewłaściwemu
    podmiotowi,
    bo spółka Volkswagen Group Polska jest importerem pojazdów i nie miała
    wiedzy na temat procederu ujawnionego w ramach dieselgate."

    VW w Polsce ma tez produkcje, ale jakie modele, silniki i ile z tego
    sprzedali w Polsce ?

    J.

  • 8. Data: 2020-01-16 06:46:26
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...

> [...]
    >im September mitgeteilt.

    >Bekneli tamtejszemu urzędowi ale także dogadali się z klientami
    >którzy dostali po niecałe 4 tys PLN na głowę.

    Taa ... tylko jak to rozumiec ?
    Olac normy, to tylko z 8 tys od pojazdu ? Choc to akurat dosc spory
    procent ceny.

    Czy: suweren za pol pensji zapomni, ze chcial czystego powietrza ...
    albo w ogole w d* ma co sasiedzi wachaja :-)

    Przy czym - w Australii to chyba jakies australiskie normy maja ...

    J.

  • 9. Data: 2020-01-16 09:52:40
    Od: p...@g...com

    --Taa ... tylko jak to rozumiec ? Olac normy, to tylko z 8 tys od pojazdu ?

    nie, przeciez VW wycofal w Niemczech trefny motor ze sprzedazy a znajac Niemcow
    wypchneli resztki z magazynow i placow na wschod

    --Przy czym - w Australii to chyba jakies australiskie normy maja ...

    nie ma znaczenia, nie spelnia zadnych norm (koreanskich, autralijskich, polskich, USA
    itp)

  • 10. Data: 2020-01-16 10:15:04
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2020-01-15 o 19:59, Budzik pisze:
> [...]
    > kara daje jakies dodatkowe argumenty przy dochodzeniu roszczen cywilnych.
    > Moze dopiero teraz sie zacznie? Tak, wiem...

    Serwis autoryzowany VW w Polsce to parodia. Nic nie potrafią - np.
    regulację położenia maski powtarzali 3 razy i za każdym razem w inną
    stronę krzywo.