  • 31. Data: 2020-06-01 14:04:37
    Temat: Re: Wielki pirat
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:XnsABCF4142045E5budzik61pocztaonetpl@12
    7.0.0.1...
    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    >???
    >A inni to skąd biorą? Z kałuż?

    Warszawa bierze z Wisly, Wrocław z Oławy (rzeki),
    Krakow z 4 rzek, ale nie z Wisly.

    >Nie chce mi sie sprawdzac ale ztcp to Łódź ma bardzo słaba sytuację
    hydro.

    Nie slyszalem, zeby im wody brakowalo.

    Ale efekt uboczny - im sie nie da zabrac wody z rzeki.

    J.

  • 32. Data: 2020-06-01 16:20:56
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    I jeszcze nie da sie wpuscic ścieków do źródeł wody.

  • 33. Data: 2020-06-01 16:37:21
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Bardzo dobrze pamiętam o smogu. Pamiętam również że dawałeś się pokroić w plasterki
    za dane pochodzące z amatorskiej sieci mającej tyle wspólnego z rzeczywistością co
    barwa na kurierze z kurwą na barierze. Teraz też znalazłeś oficjalne dane i ci nie
    pasują. To zaczynasz podobna grę. Czy ja wierze? Tobie nie wierzę bo masz gębę pełna
    frazesów a spytany o to co robisz z zaoszczędzona woda udajesz że deszcz pada.

  • 34. Data: 2020-06-01 16:42:39
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Kłamiesz budzik ze łódź ma słaba sytuację z wodą. Sprawdzilem przed chwila, jest w
    kranie. Zła sytuacja masz Ty. Bierzesz na wsi wodę ze studni. Studnia nie jest za
    głęboka i na bank dostają się do niej nawozy i inne gówna jakie rolnicy w okolicy
    stosują. Jakiś czas temu pytałeś się o filtry itp.

  • 35. Data: 2020-06-01 17:59:57
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]
    > pokroić w plasterki za dane pochodzące z amatorskiej sieci mającej
    > tyle wspólnego z rzeczywistością co barwa na kurierze z kurwą na

    Tobie sie nie podobały zadne dane.
    Podałem dane z organizacji pozarzadowej (skad pomysł ze amatorskiej?) -
    nie podobały sie.
    Pokazałem to samo z panstwowej - nie podobały sie.
    Ogolnie twierdziłes ze smogu w Łodzi pomimo tego ze conajmniej
    kilkukrotnie nie tylko ja pokazywałem artykuły o złej sytuacji w jakims
    momencie.

    > Teraz też znalazłeś oficjalne dane i ci nie pasują.

    Juz ci sie zupełnie pojebało.
    W tym watku nikt nie podał zadnych danych! Wiec trudno zebym je
    podwazał. CZyzbym nie wyraznie pisał?
    Pytałem tylko czy wierzysz w te dane które znalazłes!

    > zaczynasz podobna grę. Czy ja wierze?

    Tak, czy wierzysz!? Proste pytanie, napisałes juz 5 postów i nadal nie
    odpowiedziałes!

    > Tobie nie wierzę bo masz
    > gębę pełna frazesów a spytany o to co robisz z zaoszczędzona woda
    > udajesz że deszcz pada.

    wiedza plus osobny watek i bedziemy w domu!

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Kiedy delektujemy się dziwnym i egzotycznym pięknem kwiatów - zdrowo

  • 36. Data: 2020-06-01 17:59:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Kłamiesz budzik ze łódź ma słaba sytuację z wodą.

    Nie wiem czy kłamie bo ja tak nie twierdze.
    Napisałem wyraznie ze nie jestem tego pewien i ze tyle podpowiada mi na
    szybko pamiec.

    > Sprawdzilem
    > przed chwila, jest w kranie.

    Patrzac w ten sposób to juz rozumiem twoje badanie smogu.
    Zaciagasz sie, oddech jest - czyli wszystko w porzadku.

    > Zła sytuacja masz Ty. Bierzesz na wsi
    > wodę ze studni. Studnia nie jest za głęboka i na bank dostają się
    > do niej nawozy i inne gówna jakie rolnicy w okolicy stosują. Jakiś
    > czas temu pytałeś się o filtry itp.

    Pojebało cie do reszty? Ja studnia? Filtry? O czym ty kurwa mowisz? ;-D

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Czy świat się bardzo zmieni gdy z młodych, gniewnych

  • 37. Data: 2020-06-01 20:02:19
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Więcej niż 5 razy pytałem jak oszczędzasz wodę i co robisz z zaoszczędzona. Nie masz
    prawa wymagać żebym po piątym twoim pytaniu odpowiadał. Jak Kuba Bogu tak Bóg Kubie.

  • 38. Data: 2020-06-01 20:07:19
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Studnia i filtry pytasz. Jak widzisz nie tylko Tobie wolno kłamać. Młody już nie
    jestem ale nie ma zakazu żeby starsi też się uczyli.

  • 39. Data: 2020-06-01 20:44:56
    Temat: A teraz wielka piratka
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    3 sądowe zakazy kierowania pojazdami mechanicznymi a ona nadal jezdzi,
    gdyby jechała normalnie to pewnie by sie jej upiekło, ale że
    "Kobieta kierująca hondą wyprzedzała na podwójnej ciągłej oraz na
    skrzyżowaniu. Kiedy policjanci zaczęli dawać jej sygnały, by zatrzymała
    się do kontroli, 22-latka przyspieszyła."

    "Na widok policji 22-letnia kobieta gwałtownie przyspieszyła. Jadąc
    prawym poboczem zaczęła wyprzedzać inne pojazdy. W pewnym momencie
    straciła panowanie nad pojazdem i uderzyła w tył jadącego przed nią vw
    jetty. Następnie wyjechała na lewą stronę drogi i zderzyła z jadącym z
    naprzeciwka vw passatem.

    Droga była całkowicie zablokowana. Poszkodowanych zostało 5 osób, w tym
    sama sprawczyni. Jednego z rannych przetransportowano do szpitala
    helikopterem."

    "22-latce pobrano krew do późniejszego przebadania. Policja podała, że
    powodem zasądzonych jej wcześniej zakazów prowadzenia pojazdów
    mechanicznych była jazda w stanie nietrzeźwym."

    https://www.o2.pl/informacje/mloda-kobieta-uciekala-
    honda-przed-policja-uderzyla-w-dwa-auta-651680662132
    9537a
    --
    Janusz

  • 40. Data: 2020-06-01 21:00:01
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Studnia i filtry pytasz. Jak widzisz nie tylko Tobie wolno kłamać.
    > Młody już nie jestem ale nie ma zakazu żeby starsi też się uczyli.

    Znowu przyłapany na kłamstwie? auc... Który to juz raz...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jestem mały Talibanek, mam granatów cały dzbanek, nuklearną walizeczkę