  • 41. Data: 2020-06-01 21:00:01
    Temat: Re: Wielki pirat
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Więcej niż 5 razy pytałem jak oszczędzasz wodę i co robisz z
    > zaoszczędzona. Nie masz prawa wymagać żebym po piątym twoim
    > pytaniu odpowiadał. Jak Kuba Bogu tak Bóg Kubie.

    juz ci pisałem 10 razy - odpierdol sie od tej wody bo jak do teraz nie
    zrozumiałes problemu a i na douczenie sie jestes odporny to juz nie
    zrozumiesz i tylko niepotrzebnie cie od tego boli głowa.
    Masz tyle innych problemów i rzeczy których sie boisz ze jeszcze
    zatruwac sobie głowe woda jest zupełnie bez sensu.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Stwierdzono, że demokracja jest najgorszą formą rządu, jeśli nie

  • 42. Data: 2020-06-01 21:17:13
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Masz Budzik farta ze boga Boga nie ma bo jak by był to za kłamanie by Cię zajebał.

  • 43. Data: 2020-06-01 21:21:04
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jakie kłamstwo. Podczepiles się z półtora roku temu na innej grupie jak był temat o
    wodzie i filtrach. Pisałeś że masz w wodzie ze studni kamień, zelazo, mangan i chgw
    co jeszcze bo za płotem jest pole i gnojowica rolnik je podlewa.

  • 44. Data: 2020-06-02 06:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Masz Budzik farta ze boga Boga nie ma bo jak by był to za kłamanie
    > by Cię zajebał.

    Z takimi tekstami musiałes być w przedszkolu naprawde kims!
    ;-DDD

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jeżeli nawet OE nie widzi żadnych załączników, to ich nie ma ;)

  • 45. Data: 2020-06-02 07:00:00
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]
    > ze studni kamień, zelazo, mangan i chgw co jeszcze bo za płotem
    > jest pole i gnojowica rolnik je podlewa.

    Lecz się chłopie. :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Windows 95 - 32bit extensions and a graphical shell for a 16bit patch

  • 46. Data: 2020-06-02 12:34:49
    Temat: Re: A teraz wielka piratka
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Janusz" napisał w wiadomości grup
    >3 sądowe zakazy kierowania pojazdami mechanicznymi a ona nadal
    >jezdzi,
    [..]
    >"22-latce pobrano krew do późniejszego przebadania. Policja podała,
    >że powodem zasądzonych jej wcześniej zakazów prowadzenia pojazdów
    >mechanicznych była jazda w stanie nietrzeźwym."

    >https://www.o2.pl/informacje/mloda-kobieta-uciekala
    -honda-przed-policja-uderzyla-w-dwa-auta-65168066213
    29537a

    Trzy zakazy w wieku 22 lat ? spore osiagniecie :-)

    J.

  • 47. Data: 2020-06-02 16:41:33
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    > Izraelczykami się nie przejmuj bo im ich bog pomaga. Krakowiacy nie biorą wody z
    Wisły. Jakieś ujęcie podziemne też mają. Dadzą radę. Sądzisz że duży popyt i związane
    z tym wysokie ceny nieruchomości były by w Krakowie możliwe jak by tam wody nie było?
    A co do Krakowa i Wisły. Ci od wody w rzekach podają że stan wody w Wiśle w Krakowie
    jest normalny. I że w przeciągu doby przybyło centymetr.

    Zeby unormować sytuację musiałoby padać cały czas 10 tygodni dzień i noc.

    https://www.tvp.info/47905662/pada-ale-co-to-zmieni-
    rzecznik-wod-polskich-wyjasnia

  • 48. Data: 2020-06-02 16:45:21
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2020-06-01 o 20:44, Janusz pisze:
> [...]
    > jetty. Następnie wyjechała na lewą stronę drogi i zderzyła z jadącym z
    > naprzeciwka vw passatem.
    >
    > Droga była całkowicie zablokowana. Poszkodowanych zostało 5 osób, w tym
    > sama sprawczyni. Jednego z rannych przetransportowano do szpitala
    > helikopterem."
    >
    > "22-latce pobrano krew do późniejszego przebadania. Policja podała, że
    > powodem zasądzonych jej wcześniej zakazów prowadzenia pojazdów
    > mechanicznych była jazda w stanie nietrzeźwym."
    >
    > https://www.o2.pl/informacje/mloda-kobieta-uciekala-
    honda-przed-policja-uderzyla-w-dwa-auta-651680662132

    Jak można mieć trzy zakazy?
    Sądziłem, że po złamaniu pierwszego, to już drugiego zakazu nie dają.
    Można mieć 133 zakazy, albo jeszcze więcej?

  • 49. Data: 2020-06-02 17:47:51
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Poldek" napisał w wiadomości grup
> [...]

    >Sądziłem, że po złamaniu pierwszego, to już drugiego zakazu nie dają.
    >Można mieć 133 zakazy, albo jeszcze więcej?

    Mozna.
    Wersja grzeczna - rozne sprawy karne.
    A ze trwaja dlugo, to koncza sie w roznym czasie.

    Wersja normalna - zakaz miala, ale jezdzila dalej. Wiec dostala drugi,
    trzeci, czwarty ... i dopiero od niedawna sadzaja za zlamanie zakazu.

    Frog tez mial kilka :-)

    J.

  • 50. Data: 2020-06-02 20:56:55
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2020-06-02 o 16:45, Poldek pisze:

    honda-przed-policja-uderzyla-w-dwa-auta-651680662132
    9537a

    > Jak można mieć trzy zakazy?
    Jak widać można, państwo dla pijaczków jest u nas bardzo pobłażliwe, nie
    ona pierwsza która jezdzi po zakazie :(

    > Sądziłem, że po złamaniu pierwszego, to już drugiego zakazu nie dają.
    Też tak myślałem, jedynie konfiskaty aut by coś dały, albo blokady.

    > Można mieć 133 zakazy, albo jeszcze więcej?
    U nas widocznie tak :)

    --
    Janusz