  • 21. Data: 2020-05-31 19:14:46
    Temat: Re: Wielki pirat
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Daj jakieś alternatywne liczby, oczywiście czymś poparte. Przy okazji. Wiesz że w
    wielu rzekach w Polsce stan wody zrobił się "normalny" i są już takie w których
    zbliża się do ostrzegawczego. Napisz może jak w takiej sytuacji oszczędzasz wodę i
    gdzie magazynująca zaoszczędzona.

  • 22. Data: 2020-05-31 19:45:41
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 31 May 2020 10:14:46 -0700 (PDT), Zenek Kapelinder
    napisał(a):

> [...]
    już takie w których zbliża się do ostrzegawczego. Napisz może jak w takiej sytuacji
    oszczędzasz wodę i gdzie magazynująca zaoszczędzona.

    Tobie Kogutku latwo pisac, bo Lodz ma wode ze studni.

    Ale jak Krakowiacy zaczna ogrodki podlewac, to czy Warszawiakom wody
    nie zabraknie ?

    Izraelczycy tak podbieraja wode z Jordanu, i poziom wody w Morzu
    Martwym obnizyl sie o 40 m..

    J.

  • 23. Data: 2020-05-31 20:00:00
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Daj jakieś alternatywne liczby, oczywiście czymś poparte.

    Na razie zadnych liczb nie podałes wiec trudno podawać alternatywne.
    Tym bardziej nie podwazam twojego twierdzenia o duzych kosztach
    wypadków.
    Zadalem proste pytanie - czy wierzysz w szacunki tych kosztów?

> [...]
    > "normalny" i są już takie w których zbliża się do ostrzegawczego.
    > Napisz może jak w takiej sytuacji oszczędzasz wodę i gdzie

    Powtorze - czytamy, dokształcamy sie a potem zadajemy pytania - moga
    być jak najbardziej wbrew wiedzy naukowej. Ale zeby byc przeciw, trzeba
    wiedziec przeciw czemu.
    Bo inaczej wychodzisz na debila.

    I załóz oddzielny watek!

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Człowiek może być zakochany jak szaleniec, ale nie jak głupiec."

  • 24. Data: 2020-05-31 23:11:27
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    A nie lepiej jak każdy sobie sam wygogluje liczby. To proste i nie da się w ten
    sposób nic zmanipulować. IQ kuriera powinno wystarczyć do przeprowadzenia operacji
    wygoglowania strat budżetu w wyniku wypadków drogowych. Jak nie dasz rady sam to
    napisz to nauczę jak to zrobić.

  • 25. Data: 2020-05-31 23:25:15
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Izraelczykami się nie przejmuj bo im ich bog pomaga. Krakowiacy nie biorą wody z
    Wisły. Jakieś ujęcie podziemne też mają. Dadzą radę. Sądzisz że duży popyt i związane
    z tym wysokie ceny nieruchomości były by w Krakowie możliwe jak by tam wody nie było?
    A co do Krakowa i Wisły. Ci od wody w rzekach podają że stan wody w Wiśle w Krakowie
    jest normalny. I że w przeciągu doby przybyło centymetr.

  • 26. Data: 2020-05-31 23:51:04
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-05-31 17:12, Zenek Kapelinder wrote:
    > To że kk czegoś nie wiesz nie znaczy że tego nie ma. Znaczy że nie wiesz. Bez
    problemu jak się ma inteligencję większa od drożdży można w necie naleźć wpływy
    budzetu z mandatów, wydatki na policję, straty budżetu spowodowane wypadkami. Kwota
    strat budżetu poraża.

    No i czemu nie znalazłeś?

  • 27. Data: 2020-05-31 23:52:03
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-05-31 23:11, Zenek Kapelinder wrote:
> [...]
    wygoglowania strat budżetu w wyniku wypadków drogowych. Jak nie dasz rady sam to

    Dawaj, ocenimy źródło.

  • 28. Data: 2020-06-01 00:39:44
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Poszukaj i oceń to co znalazłeś.

  • 30. Data: 2020-06-01 06:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Tobie Kogutku latwo pisac, bo Lodz ma wode ze studni.

    ???
    A inni to skąd biorą? Z kałuż?

    Nie chce mi sie sprawdzac ale ztcp to Łódź ma bardzo słaba sytuację
    hydro.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jakiś czas temu pisałem, że przydałoby się stworzyć pl.rec.gry.rpg.towarzyskie

  • 29. Data: 2020-06-01 06:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]
    > wystarczyć do przeprowadzenia operacji wygoglowania strat budżetu
    > w wyniku wypadków drogowych. Jak nie dasz rady sam to napisz to

    Mowiąc takwidocznie nie pamietasz naszej rozmowy o smogu.
    Teoretycznie tez moznaby powiedziec ze kazdy moze sobie wyguglac sam.
    Ale na podane dane z organizacji pozarzadzowych mowiłes ze
    niewiarygodne.
    Na podane dane z ministerstwa mowiłes ze politycy kłamią.

    Wiec trudno powiedziec które dane cie zadowolą.

    I dlatego tez ja nie pytałem jakie to są liczby - pytałem czy w nie
    wierzysz. Bo to wydaje sie klu problemu.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Albo głosisz swoje poglądy i ponosisz wszelkie konsekwencje, albo