  • 51. Data: 2020-06-02 20:57:49
    Temat: Re: A teraz wielka piratka
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2020-06-02 o 17:47, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Poldek"  napisał w wiadomości grup
    honda-przed-policja-uderzyla-w-dwa-auta-651680662132
    9537a

    > Mozna.
    > Wersja grzeczna - rozne sprawy karne.
    > A ze trwaja dlugo, to koncza sie w roznym czasie.
    >
    > Wersja normalna - zakaz miala, ale jezdzila dalej. Wiec dostala drugi,
    > trzeci, czwarty ... i dopiero od niedawna sadzaja za zlamanie zakazu.
    >
    > Frog tez mial kilka :-)

    I gdyby nie filmiki to jezdziłby dalej.

    --
    Janusz

  • 52. Data: 2020-06-03 14:51:57
    Od: Janusz <j...@o...pl>

> [...]
    > jetty. Następnie wyjechała na lewą stronę drogi i zderzyła z jadącym z
    > naprzeciwka vw passatem.
    >
    > Droga była całkowicie zablokowana. Poszkodowanych zostało 5 osób, w tym
    > sama sprawczyni. Jednego z rannych przetransportowano do szpitala
    > helikopterem."
    >
    > "22-latce pobrano krew do późniejszego przebadania. Policja podała, że
    > powodem zasądzonych jej wcześniej zakazów prowadzenia pojazdów
    > mechanicznych była jazda w stanie nietrzeźwym."
    >
    > https://www.o2.pl/informacje/mloda-kobieta-uciekala-
    honda-przed-policja-uderzyla-w-dwa-auta-651680662132

    Jest film i fotorelacja, niezły rozpidziel zrobiła
    https://www.sadistic.pl/zmywarka-bez-uprawnien-vt517
    901.htm

    --
    Janusz

  • 53. Data: 2020-06-03 19:26:56
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

    --Można mieć 133 zakazy ?

    W Bolanda wszystko można mieć ;-)

    https://mobil.mopo.de/im-norden/niedersachsen/park-c
    haos-pkw-blockieren-strand-zufahrt---autofahrer-unei
    nsichtig-36795102

    Niemieckie imbecyle zablokowały dojazd na plażę, wezwano Polizei efekt wychowawczy to
    30 mandatów i 20 odholowanych aut ;-)

    Efekt Zera chyba przeminął, suweren przestał się bać i słupki zabitych i rannych znów
    w górę.

  • 54. Data: 2020-06-07 19:11:08
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-06-03 19:26, Przemek Jedrzejczak wrote:
> [...]
    to 30 mandatów i 20 odholowanych aut ;-)

    > Efekt Zera chyba przeminął, suweren przestał się bać i słupki zabitych i rannych

    Brak tłumaczenia.