  • 1. Data: 2010-03-03 20:38:10
    Temat: Win XP[32], adaptec 39320A, problemy instalacyjne
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

    Potrzebuję pomocy przy rozwiązaniu pewnego problemu.

    Instaluję Windows XP w wersji 32 bitowej na kompie w którym jest tylko
    dysk SCSI podpięty do kontrolera 39320A Adapteca. Oczywiście CD, USB,
    FDD... też, ale nie o tym.
    W momencie butowania kompa widzę że kontroler widzi dysk na kanale A pod
    ID=0. Instalator windows natomiast już tego dysku nie widzi.
    Wygenerowałem sobie dyskietkę z driverem do kontrolera i przy starcie
    instalatora laduję go (F6, dalej S i wybieram driver pod XP w wersji 32
    bity - całość wygląda dobrze). Przy kontynuowaniu instalacji niestety
    nadal nie widzę dysku na którym ów system miał by się zainstalować.
    Instalowałem kiedyś dawno podobny sprzęt ale z kontrolerem 39160 i nie
    było kłopotów. Nie pamiętam dokładnie, ale chyba kontroler był na tyle
    stary technologicznie, że instalator z niego skorzystał, a z nowszego
    jakoś za cholerę nie chce.
    Może mi ktoś podpowiedzieć o co chodzi? Bo już wyczerpałem własne idee.

    Miłego.
    Irek.N.
    ps. dysk jest nowy.

  • 2. Data: 2010-03-04 20:56:32