  • 1. Data: 2010-03-03 15:39:00
    Temat: grzejacy sie dell d630
    Od: "fiZZyk" <N...@p...onet.pl>

    Witam

    Posiadam noteboka dell-a D630. Ale, cholernie sie grzeje. Speedfan pokazuje;
    GPU - 75st
    HDD - 49st
    Temp1 - 69st
    Core0 - 52st
    Core1 - 50st
    core - 62 st

    konfig.
    C2D T7500
    hdd 250 GB
    nVidia Quadro 130M NVS
    4 GB ramu

    Takie temperatury sa na `biegu jalowym` gdzie pracuje tylko przegladarka (
    opera ),outlok,
    Nawet jak go troche obciaze ( photoshop ) czy jakis film to temperatury sie
    nie zmieniaja.
    Po prostu. od dolu laptopa w miejscu gdzie jest ram i jego rejony jest tak
    goraco ze az prawie parzy.
    Aczkolwiek praca kompa w takich temperaturach nie ulega zmianie, pracuje
    dobrze i stabilnie. Jakies pomysly ? czy po prostu ten model tak ma ?

    pozdrawiam

    CeZ__134

  • 2. Data: 2010-03-03 15:58:56
    Temat: Re: grzejacy sie dell d630
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "fiZZyk" <N...@p...onet.pl> wrote in message
    > Witam
    >
    > Posiadam noteboka dell-a D630. Ale, cholernie sie grzeje. Speedfan
    > pokazuje;
    > GPU - 75st
    > HDD - 49st
    > Temp1 - 69st
    > Core0 - 52st
    > Core1 - 50st
    > core - 62 st
    >
    > konfig.
    > C2D T7500
    > hdd 250 GB
    > nVidia Quadro 130M NVS
    > 4 GB ramu

    Znany problem z chipami nVidii w tych laptopach, Dell oferuje nawet
    rozszerzona gwarancje w tym przypadku:

    http://en.community.dell.com/blogs/direct2dell/archi
    ve/2008/08/18/nvidia-gpu-update-dell-to-offer-warran
    ty-enhancement-to-all-affected-customers-worldwide.a
    spx

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 3. Data: 2010-03-03 16:00:07
    Od: Jacek Maciejewski <j...@o...pl>

    Dnia Wed, 3 Mar 2010 16:39:00 +0100, fiZZyk napisał(a):

    > HDD - 49st
    > Temp1 - 69st
    > Core0 - 52st
    > Core1 - 50st
    > core - 62 st

    IMO to są całkiem dopuszczalne temperatury. A lapka na jajach się nie
    kładzie, grozi niepłodnoscią :)
    --
    Jacek

  • 4. Data: 2010-03-03 16:01:18
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Jacek Maciejewski" <j...@o...pl> wrote in message

    > IMO to są całkiem dopuszczalne temperatury. A lapka na jajach się nie
    > kładzie, grozi niepłodnoscią :)

    Powiedz to mojej corce ;)

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 5. Data: 2010-03-03 16:04:15
    Od: "CeZ__134" <N...@p...onet.pl>

    > IMO to są całkiem dopuszczalne temperatury. A lapka na jajach się nie
    > kładzie, grozi niepłodnoscią :)

    Kwestia jajek mnie nie intewresuje w tym przypadku :)

    CeZ__134

  • 6. Data: 2010-03-03 16:07:44
    Od: "CeZ__134" <N...@p...onet.pl>

    > IMO to są całkiem dopuszczalne temperatury. A lapka na jajach się nie
    > kładzie, grozi niepłodnoscią :)

    Kiedys nawalila mi juz grafika w tym kompie. Zaczelo sie od mrugania
    ekranu.. i komp polecial do serwisu. Od tamtego czasu mam spokoj, tylko
    martwi mnie ta temperatura- fakt ze komp chodzi caly dzien, ale na operze
    tylko 75 st to troche za duzo..
    Ps; czy do tego modelu podpasuje jakas inna, mniej awaryjna grafa w ktorej
    problem temperatury zostal juz wyeliminowany?
    CeZ__134

  • 7. Data: 2010-03-03 16:13:06
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Jacek Maciejewski" <j...@o...pl> napisał w wiadomości grup
    .net...
    > IMO to są całkiem dopuszczalne temperatury. A lapka na jajach się nie
    > kładzie, grozi niepłodnoscią :)

    Niby dlaczego? Kolejny wyznawca mitów...

  • 8. Data: 2010-03-03 16:15:01
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "fiZZyk" <N...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup
    > Aczkolwiek praca kompa w takich temperaturach nie ulega zmianie, pracuje
    > dobrze i stabilnie. Jakies pomysly ? czy po prostu ten model tak ma ?

    Chciałbyś mieć po 20 stopni C? Przecież to laptop - z definicji musi być ciepły.
    Dla niego takie temperatury nie są tak groźne.

  • 9. Data: 2010-03-03 16:22:26
    Od: "CeZ__134" <N...@p...onet.pl>

    > Chciałbyś mieć po 20 stopni C? Przecież to laptop - z definicji musi być
    > ciepły. Dla niego takie temperatury nie są tak groźne.

    W sumie to masz racje. Wszak w laptopie na procku nie zalozysz 15cm
    wiartaka, jak i rowniez na innych podzespolach ktore potrzebuja wydajnego
    chlodzenia. Jednym slowem, laptop i wydajne chlodzenie to nie ten teges :)
    Trzeba sie bedzie do podgrzewacza przystosowac :)

    CeZ__134

  • 10. Data: 2010-03-03 17:05:56
    Od: Olek <a...@d...pl>

    On 2010-03-03 16:39, fiZZyk wrote:
    > Witam
    >
    > Posiadam noteboka dell-a D630. Ale, cholernie sie grzeje. Speedfan pokazuje;
> [...]

    z tego co widzę to dopuszczalne temperatury pracy, więc nie panikuj...