  • 1. Data: 2010-01-26 06:25:09
    Temat: Wina AVR - comeback
    Od: "roxy" <k...@o...pl>

    Po chwilowym wycofaniu, nowy WinAVR 20100110 powraca. Mozna go pobrac ze
    strony http://sourceforge.net/projects/winavr/files/
    Prosze o podzielenie sie opiniami o nowym produkcie.
    Co uleglo zmianom w porownaniu z wersją z przed prawie roku?

  • 2. Data: 2010-01-26 07:22:12
    Temat: Re: Wina AVR - comeback
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    W dniu 2010-01-26 07:25, roxy pisze:

> [...]
    > Prosze o podzielenie sie opiniami o nowym produkcie.
    > Co uleglo zmianom w porownaniu z wersją z przed prawie roku?

    Dowiesz się po zainstalowaniu z pliku:
    WinAVR-20100110/WinAVR-user-manual.html

    Wrzuciłem go też tutaj do obejrzenia on-line:
    http://dybkowski.net/download/winavr-user-manual.htm

    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/