  • 11. Data: 2005-04-22 15:32:22
    Temat: Re: Wirusy wymarly? :)
    Od: Digit <d...@k...ma.pisac.ten.zna>

    Przemyslaw Frasunek wrote:
    [...]
    > nie widze zbyt wielu powodow, dla ktorych SP2 mialoby szanse cokolwiek poprawic.
    >
    > ...za wyjatkiem znanych bledow.

    Dywagując, wprowadzone w SP2 tcp rate-limiting i per application
    firewall nic nie zmieniają w tej materii?

    Na temat tego, czy XPSP2 stał się jednak na tyle popularny dyskutował
    nie będe - bo nie mam pojęcia.

    d.

    --
    ircx.net.pl team

  • 12. Data: 2005-04-22 17:42:41
    Od: venire <v...@o...pl>

    > Dywagując, wprowadzone w SP2 tcp rate-limiting i per application
    > firewall nic nie zmieniają w tej materii?

    Cośtam mogą zminimalizować, ale raczej w kwestii dużych, szybkich robaków.

    > Na temat tego, czy XPSP2 stał się jednak na tyle popularny dyskutował
    > nie będe - bo nie mam pojęcia.

    Microsoft wymusił upgrade do tego service packa.

    --
    Venire

  • 13. Data: 2005-04-22 17:59:06
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Użytkownik venire <v...@o...pl>
    w wiadomości <news:d4bd11$7rl$1@inews.gazeta.pl> wstukał:

    > Cośtam mogą zminimalizować, ale raczej w kwestii dużych, szybkich robaków.

    > Microsoft wymusił upgrade do tego service packa.

    /"Blocker" has Expired/
    /The "blocker" mechanism that temporarily disabled the delivery of Windows/
    /XP Service Pack 2 (SP2) through Windows Update and Automatic Updates has/
    /expired and is no longer available./

    Masz statystyki, ilu użytkowników korzysta z Windows Update i/lub włączyło
    automat?

    /While Windows XP SP2 will be automatically downloaded if you have selected/
    /this option, it will not be automatically installed./

    A ilu kliknęło? :D

    --
    Samemu to mozesz pomylic te przewody. To może byc fatalne w skutkach.
    Odkręcajac FDD od obudowy to wkrętak może się osunąc i zepsujesz dysk

  • 14. Data: 2005-04-27 15:49:28
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Fri, 22 Apr 2005 13:23:47 +0200,
    Tomasz Finke <t...@i...pwr.wroc.pl> screamed:

    > Liczba wirusów/godzinę wyłapywanych na serwerze pocztowym w pewnej
    > Dużej Firmie przez ostatni rok: http://tinyurl.com/cfpxc
    > Rzeczywiście widać ogromną poprawę.

    Swoja droga - na zielono masz calkiem ciekawa jednostke... (-;

    Artur

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:229B ]
    [ 17:49:02 user up 10594 days, 5:44, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    Never forget: 2 + 2 = 5 for extremely large values of 2.

  • 15. Data: 2005-04-29 15:47:19
    Od: Przemek Celej <n...@n...pl>

    Jacek Osiecki wrote:
> [...]
    > Potem w marcu spadek do 3000..
    >
    > A teraz - pogrom! Z moich szacunków wynika, że w całym kwietniu amavis
    > wyłapie jakieś 1000 zawirusowanych maili!
    >
    > Czy też coś takiego u siebie zarejestrowaliście?
    > Nie jest to sprawa wadliwego działania antywira - nadal skutecznie wyłapuje
    > praktycznie 100% dziadostwa...
    >
    > Trochę mnie to dziwi - rozumiem właśnie drobne zmiany o parę(naście)
    > procent, ale spadek o 60% to już chyba coś niezbyt normalnego! Może to
    > oznacza jakieś problemy z naszym łączem (np. jest niedostępne z jakiejś

    http://hacking.pl/4982

    Przemek Celej

  • 16. Data: 2005-04-30 19:36:50
    Od: "Patryk" <P...@p...pl>

    > Te w zaszyfrowanych zipach te? wy?apuje. Zreszt?, gdyby przechodzi?y
    > niez?apane, to bym to zauwa?y? :)

    Jezeli by byly zaszyfrowane to chyba nie moglby ich wylapac.Coz by to byl za
    szyfr.

  • 17. Data: 2005-04-30 20:36:51
    Od: Krzysztof Oledzki <o...@...ns.pl>

    Patryk <P...@p...pl> wrote:

    > Jezeli by byly zaszyfrowane to chyba nie moglby ich wylapac.Coz by to byl za
    > szyfr.
    A jednak. ;-) ClamAV oraz Kaspersky potrafi. Oczywiście nie chodzi
    o jakiegoś dowonego zipa zrobionego złośliwie przez kogoś, a o
    zaszyfrowanego zipa, wysyłanego przez wirusy.

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Oledzki

    --
    Krzysztof Olędzki
    e-mail address: ole(a-t)ans(d-o-t)pl

  • 18. Data: 2005-05-03 17:24:36
    Od: "Maciej Machacz" <x...@i...pl>

    Użytkownik "Krzysztof Oledzki" <o...@...ns.pl> napisał w wiadomości

    > A jednak. ;-) ClamAV oraz Kaspersky potrafi. Oczywiście nie chodzi

    Zadna rewelacja ... inne AV tez potrafia.

    --
    MM